رئیس بیمارستان دامپزشکی ایلام خواستار همکاری مالی اقشار مختلف مردم با این بیمارستان و سهیم بودن آنها در روند مداوی وحوش زخمی و بیمار این مرکز درمانی شد.
کد خبر: ۱۶۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 20 January 2016
رئیس بیمارستان دامپزشکی ایلام خواستار همکاری مالی اقشار مختلف مردم با این بیمارستان و سهیم بودن آنها در روند مداوی وحوش زخمی و بیمار این مرکز درمانی شد.

به گزارش تابناک ایلام:دکتر محمود رشنوادی روز چهارشنبه در خصوص اعلام همکاری مردم درمداوای وحوش زخمی اظهار کرد: دراین هفته افراد مختلف علاقمند به محیط زیست انواع وحوش زخمی یا بیمار را برای مداوا به این بیمارستان ارجاع می دهند و مسئولان این مرکز درمانی نیز از روی علاقه و حسن وظیفه اقدام به درمان وحوش می کنند.
وی ادامه داد: اما از آنجا که منابع مالی این بیمارستان محدود و همچنین حفظ گونه های جانوری بر همه اقشار جامعه واجب و ضروری است، بهتر اینکه مردم در روند مداوای این وحوش سهمی را به خود اختصاص دهند.
رشنوادی تاکید کرد: اگر مردم قسمی از بار مالی مداوای وحوش را متقبل شوند در برابر سلامت و زندگی سالم این جانوران نیز احساس مسئولیت بیشتری کرده و آنها را به نوعی متعلق به خود، اطرافیان و دیارشان می دانند و حتی با متجاوزان به حریم حیات وحش و طبیعت مقابله وبرخورد می کنند.
وی پیشنهاد داد: همان طور که مردم در هنگام آتش سوزی عرصه ها به صورت خودجوش و از روی علاقه به طبیعت، اقدام به خاموش سازی آتش می کنند، هنگام فراخوان این بیمارستان در خصوص مداوای یک جانور یا پرنده وحشی زخمی و یا بیمار به صورت خودجوش در تامین بار مالی هزینه درمان وحوش با این مرکز درمانی همکاری کنند.
وی افزود: همکاری مردم در این حوزه موجب رغبت بیشتر آنها برای حمایت از حیوانات وحشی شده و به نوعی با توجه به هزینه کرد خود برای درمان وحوش و حفاظت از عرصه ها، نسبت به سلامت این جانوران تعلق خاطر بیشتری پیدا می کنند.
کلنگ احداث بیمارستان دامپزشکی استان در 92 در زمینی به گستره 15 هزار متر مربع به زمین زده شد و در هفته دولت سال جاری فعالیت رسمی خود را آغاز کرد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار