شبكه فاضلاب مسكن مهر در مهرشهر بيرجند به خاطر ۲۲ ميلياردتومان اعتبار لنگ مانده است!
خدمتگزار: كشورهايي كه تا چندي پيش حتي حاضر به فروش برخي محصولات خود به ما نبودند امروز براي ورود به عرصه اقتصادي كشور با یکديگر به رقابت مي پردازند كه نشان از اهميت و جايگاه ديپلماسي در عرصه جهاني است/ اگر مسئولين وعده اي به مردم مي دهند تمام تلاش خود را بكار گيرند تا وعده داده شده محقق شده و شكل اجرايي به خود بگيرد
کد خبر: ۱۶۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 20 January 2016

استاندارخراسان جنوبي ضمن تبريك توفيقات بدست آمده در زمينه هسته اي گفت: امروز به بركت رهبري هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب، ايستادگي مردم عزيز ايران و نيز تلاش شبانه روزي دولت تدبير و اميد و تيم مذاكره كننده ، ايران در اوج عزت و بزرگي در دنيا قرار دارد.

به گزارش تابناک، وجه اله خدمتگزار كه ظهر امروز در جلسه شوراي مسكن استان سخن مي گفت، با بيان اينكه تحريم هاي ظالمانه چند سال گذشته هزينه هاي زيادي را به كشور ومردم عزيز ما تحميل كرد، گفت: خوشبختانه مردم عزيز كشورمان با تاسي از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب با حمايت همه جانبه از برنامه ها و سياست هاي كاري دولت يازدهم مقاومت كرد تا اين افتخار بزرگ را براي ايران اسلامي در عرصه بين المللي رقم زد.

وي با بيان اينكه امروز ايران در قله عزت و كرامت در دنيا ايستاده است، گفت: كشورهايي كه تا چندي پيش حتي حاضر به فروش برخي محصولات خود به ما نبودند امروز براي ورود به عرصه اقتصادي كشور با یکديگر به رقابت مي پردازند كه نشان از اهميت و جايگاه ديپلماسي در عرصه جهاني است.

وي با بيان اينكه امروز ايران به عنوان كشوري قدرتمند و مقتدر در دنيا مورد توجه قرار دارد، گفت: دولت يازدهم با تلاش خستگي ناپذير در دوسال گذشته توانست به خوبي قدرت ديپلماسي را به جهان نشان دهد.

مقام عالي دولت در استان، در بخش ديگري از سخنان خود خدمت به مردم را بالاترين شان مسئولين در رده هاي مختلف دانست و تصريح كرد: اگر مسئولين وعده اي به مردم مي دهند تمام تلاش خود را بكار گيرند تا وعده داده شده محقق شده و شكل اجرايي به خود بگيرد.

خدمتگزار، مردم را بهترين حامي و سرمايه براي نظام و دولت دانست و تصريح كرد: در ادوار مختلف در طول تاريخ انقلاب همواره مردم نشان داده اند كه به عنوان بهترين حامي و پشتيبان مي توانند بسياري از گره ها را باز كرده و مشكلات را با كمك هم آنها مرتفع كنيم.

وي ادامه داد: در صورتيكه به هر دليل وعده اي كه به مردم داده مي شود امكان تحقق ندارد كاملاً صادقانه وخالصانه دلايل آن به مردم گفته شود تا بتوان زمينه هاي اجرايي شدن آنها را در آينده فراهم ساخت.

ضرورت حضور تمامي سلايق در انتخابات

استاندار خراسان جنوبي، در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه سال جاري اشاره كرد و ادامه داد: اميد است زمينه حضور تمامي سلايق و تفكرات پذيرفته شده در چارچوب هاي نظام مقدس اسلامي در اين انتخابات فراهم شود.

خدمتگزار، برگزاري انتخاباتي با حضور گسترده و باشكوه مردم را هدف نهايي برگزاركنندگان انتخابات دانست و تصريح كرد: اميد است مسئولين امر در مراجع ذي صلاح نيز زمينه حضور تمامي افراد از تمامي سلايق سياسي را در عرصه انتخابات فراهم كنند تامردم بتوانند با مقايسه طرح ها و برنامه هاي آنها دست به انتخاب بزنند و فرد اصلح را براي ارائه خدمت در كرسي مجلس شوراي اسلامي انتخاب كنند.

وي بر اجراي طرح فاضلاب مسكن مهر در مهر شهر بيرجند نيز تاكيد كرد و افزود: بايد با برآورد اعتبار دقيق توسط وزارت راه و شهرسازي و وزارت نيرو اين مهم محقق شود تا مشكلات مرتفع و مردم از مزاياي آن بهره مند شوند.

وي بر اجراي هرچه سريعتر اين پروژه توسط دستگاه هاي مربوطه تاكيد كرد و گفت: فاز اول اين پروژه با اعتباري حدود ۱۱ ميليارد تومان آغاز خواهد شد.

وجود يك ميليون و ۱۵۰ هزار واحد مسكن مهر خود مالك در کشور

نماينده تام الاختيار وزير نيرو نيز در اين جلسه گفت: در كل كشور يك ميليون و ۱۵۰ هزار واحد مسكن مهر خود مالك وجود دارد كه براي اتمام آنها اقدامات لازم بايد صورت گيرد.

مهندس امير كمالي، تصريح كرد: با تاكيد رئيس جمهوري در يك نشست سه جانبه با حضور نمايندگان معاون اول رئيس جمهوري، نماينده وزارت نيرو و نماينده وزارت راه و شهرسازي مشكلات موجود در اين زمينه مورد بررسي كارشناسي قرار گرفت و تصميمات لازم نيز اخذ شد.

وي با بيان اينكه با برآورد اعتباري انجام شده در اين نشست ۵۶۰۰ ميليارد تومان براي تكميل و اجراي اين واحدهاي مسكوني اعتبار مورد نياز است، گفت : ۲ هزار ميليارد تومان اعتبار در اعتبارات سال ۹۳، ۲ هزار ميليارد تومان اعتبار در سال ۹۴ و ۱۶۰۰ ميليارد تومان اعتبار نيز در سال آينده پيش بيني شده است كه متاسفانه به دليل تحريم هاي ظالمانه بخش اعظمي از اين اعتبارات اختصاص نيافت.

وي به مشكلات موجود در زمينه مسكن مهر در خراسان جنوبي اشاره كرد و ادامه داد: اجراي شبكه فاضلاب مسكن مهر در مهرشهر بيرجند برای ۲۲ ميلياردتومان اعتبار لنگ مانده است كه امیدواریم در يك بازه زماني مشخص بامشاركت وزارت راه و شهرسازي به انجام برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار