سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در سفر یک روزه‌ای از تجهیزات و پایگاه‌های امدادی هلال احمر همدان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 26 March 2015

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در سفر یک روزه‌ای از تجهیزات و پایگاه‌های امدادی هلال احمر همدان بازدید کرد.

به گزارش فارس ؛ ناصر چرخ‌ساز بدون هیئت همراه به همدان آمد تا در بازدیدی سرزده هم پایگاه‌ها و تجهیزات امدادی جمعیت هلال احمر استان را مورد ارزیابی مجدد قرار داده و هم با تبریک از نزدیک سال نو به امدادگران پرتلاش این نهاد، گرد خستگی را از چهره آنان بزداید.

او که مورد استقبال مدیرعامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته بود در ابتدای امر از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سیار این جمعیت واقع در آزادراه تهران ـ ساوه بازدید کرد و سپس در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای «تجرک» که این روزها شدت تصادفات در حوزه این پایگاه، شدت تلاش نجاتگران و نیروهای عملیاتی را موجب شده، حضور یافت.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و هیئت همراه استانی او اندکی بعد در میدان فرودگاه همدان در جمع امدادگران شرکت‌کننده در طرح «امداد نوروزی»، جوانان شرکت‌کننده در طرح «ایمنی و سلامت مسافران نوروزی» و پزشکان و پیراپزشکان شرکت‌کننده در طرح «داوطلب یار امداد و نجات» قرار گرفت و از نزدیک پاسخگوی مطالبات، پیشنهادات و انتقادات آنها بود.

بازدید مسئولان از اردوگاه اسکان اضطراری مسافران نوروزی

اردوگاه اسکان اضطراری مسافران نوروزی واقع در باغ میوه همدان، مقصد بعدی بازدید مسئولان بود. در این اردوگاه، برپایی یکصد چادر رنگی ضدآب، زیبایی خاصی را سبب شده بود و برخی چادرها نیز با نصب بنرهایی چون ستاد تدارکات، مقر پلیس، درمانگاه اضطراری و... شاخص شده بودند.

پس از آن پایگاه پشتیبانی امداد و نجات مورد بازدید مسئولان قرار گرفت و کم و کیف انبار پتو و چادر، انبار مواد غذایی، انبار تجهیزات موتوری، تجهیزات غواصی و امداد کوهستان بررسی شد.

رایزنی برای ایجاد انبار چندمنظوره هلال احمر

علیمردان طالبی رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری همدان در این محل از رایزنی با مسئولان ذیربط برای تحویل محل ایجاد انبار چندمنظوره امدادی به هلال احمر خبر داد.

وجود 80 قلاده سگ تجسس در کشور

سرپرست سازمان امداد و نجات کشور با تقدیر از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان و معاون امداد او به دلیل احیای مجدد واحد آن که مدتی فعالیت آن کمرنگ شده بود، گفت: در حال حاضر در کشور 80 قلاده سگ تجسس داریم.

وی آموزش‌های فعلی ارائه شده به این س‌ها را زنده‌یابی عنوان کرد و افزود: در نظر داریم پس از پایان این دوره‌های آموزشی، جسدیابی را هم در دستور کار دوره‌های آموزشی آنها قرار دهیم.

ناصر چرخ‌ساز همچنین از پیگیری جذب نیرو برای واحدهای آنست در سال آتی خبر داد.

بازدید از ستاد مرکزی تسهیلات نوروزی

پس از بازدید فوق، مسئولان سوار بر خودروهای امدادی به سمت ستاد مرکزی تسهیلات و اسکان مسافران نوروزی شهرداری همدان واقع در میدان عین‌القضات همدانی حرکت کردند.

با توضیحات موسوی، معاون گردشگری شهرداری همدان، ایجاد یک سایت و پایگاه داده تخصصی برای راهنمایی مسافرین نوروزی از سوی سرپرست سازمان امداد و نجات کشور پیشنهاد شد.

جلسه تخصصی سرپرست سازمان امداد با رئیس پلیس راه کشور

نشست خبری با اصحاب رسانه استان و جلسه تخصصی با حضور رئیس پلیس راه کشور به منظور تحلیل دلایل افزایش آمار تصادفات رانندگی و راهکاری لازم برای کاهش این آمار، پایان سفر یک روزه سرپرست سازمان امداد و نجات کشور به همدان بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار