فرمانده انتظامي استان مرکزی
تابناک: فرمانده انتظامي استان از كشف 750 كيلوگرم ترياك،245 كيلوگرم حشيش و 130 كيلوگرم هروئين در عمليات ماموران پليس در دليجان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 19 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "كيومرث عزيزي" فرمانده انتظامي استان مرکزی صبح امروز در جمع خبرنگاران و در تشريح اين خبر گفت:‌ در تداوم برنامه ريزي پليس استان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامي شهرستان دليجان در عملياتي موفق به كشف محموله اي از مواد مخدر به ميزان يك تن و 125 كيلوگرم شدند.

وي با اشاره به برنامه ريزي عملياتي پليس در كشف اين محموله  تصريح كرد:‌ ماموران انتظامي شهرستان در عملياتي كه به مدت يك هفته برنامه ريزي و اجرايي شد، موفق شدند محلي را كه قاچاقچيان اقدام به تخليه و استتار محموله نموده بودند،‌كشف كنند.

فرمانده انتظامي استان مركزي افزود: در بازرسي از محل اختفاي اين محموله بزرگ مواد مخدر كه توسط قاچاقچيان در منطقه اي بياباني و صعب العبور در حوالي شهرستان دليجان پنهان شده بود، مقدار 750 كيلوگرم ترياك، 245 كيلوگرم حشيش و 130 كيلوگرم هروئين كشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي به برنامه ريزي پليس در دستگيري متهمان اين پرونده نيز اشاره داشت و گفت: در تحقيقات پليس سرنخ هايي از متهمان اين پرونده به دست آمده است كه برنامه ريزي پليس براي دستگيري آنان در حال انجام است.

سرهنگ عزيزي در ادامه از افزايش 68 درصدي كشفيات مواد مخدر در استان مركزي طي نه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت:‌ در اين مدت بيش از پنج تن و 200 كيلوگرم مواد مخدر كشف و 29 باند قاچاق نيز منهدم شده است.

وي اضافه كرد: در عمليات هاي پليس در اين مدت بيش از پنج هزار نفر به علت جرايم مواد مخدر دستگير و به دستگاه قضائي معرفي و همچنين نزديك به پنج هزار نفر معتاد نيز ساماندهي و به مراكز درماني و كمپ هاي ترك اعتياد معرفي شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار