یادواره شهدای صنعت نفت گچساران پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۱۶۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 19 January 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پیش از ظهر امروز یادواره 31 شهید صنعت نفت گچساران با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز در این یادواره شهدا، اظهار داشت: برگزاری مجالس و محافل درباره شهیدان و برگزاری یادواره‌های شهدا در جامعه امری بسیار مهم و ضروری است.

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی با تأکید بر اینکه عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی در دنیا مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان بوده است، افزود: راه شهدا باید در جامعه تداوم یابد.

وی با بیان اینکه شهیدان به ملت ایران اسلامی عزت، آبرو و اقتدار دادند، عنوان کرد: حقیقت شهادت به معنای زندگی بوده و همه ما مدیون دلاورمردی‌ها و فداکاری‌های شهیدان هستیم.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه شهدا برای دفاع از اسلام جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: ضروری بوده که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج و نهادینه شود.

حاجتی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهکاری اساسی برای مقابله با تهدیدات دشمنان است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین نسل نوجوان و جوان در جامعه ترویج و نهادینه شود.

وی با تأکید بر اینکه ضروری بوده که روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در بین جوانان نهادینه شود، عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار