رئیس شورای شهر سرعین گفت: به زودی و براساس مصوبه شورای شهر و همکاری خوب شهرداری پیاده شهر سرعین در خیابان‌ها و مسیرهای مختلف این شهر گردشگری راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۶۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 18 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، محمد صبوری شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سومین جشنواره زمستانی سرعین اظهار کرد: پیاده شهر سرعین در خیابان‌های اصلی این شهر اجرایی می‌شود تا امکان دسترسی راحت مردم به معابر، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مسیرهای مشخص بهتر و شایسته‌تر فراهم آید.

وی در مورد دیر پرداخت شدن جوایز برندگان دو دستگاه خودروی جشنواره دوم گردشگری با همکاری شورا و شهرداری سرعین گفت: ما از بابت تاخیر به وجود آمده در پرداخت این جوایز عذرخواهی می‌کنیم ولی در جشنواره سوم برنامه‌ریزیی‌هایی را انجام دادیم تا در کنار ستاد برگزاری در حیطه اختیارات و وظایف نظارت تلاشی جدی را انجام دهیم.

رئیس شورای شهر سرعین با یادآوری اینکه تبلیغات محیطی جشنواره و برخی فضاسازی‌ها همچون دوره قبلی با همکاری و همت شهرداری انجام می‌شود، افزود: سرعین با 440 هکتار مساحت، وسعتی کمتر از سایر مناطق گردشگری ایران دارد و به راحتی می‌توان در این محدوده کوچک اما با ورود میلیونی گردشگران خدماتی مطلوب‌تر را انجام داد که سعی شورای شهر و شهرداری سرعین نیز در ایجاد و توسعه این زیرساخت‌ها و تقویت خدمات به گردشگران است.

صبوری به ارتقای میهمان‌پذیرهای سرعین به هتل‌های سه ستاره و مطالبه گردشگران برای تبدیل آن به هتل‌های پنج ستاره اشاره و بیان کرد: روز به روز خواسته و مطالبه گردشگران و مسافران در سرعین محسوس‌تر از گذشته احساس می‌شود و سعی‌مان بر این است تا در حد وسع و توان این زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: هر چند ما در سرعین به مانند سایر مناطق در فصل درآمد با مشکلاتی روبه‌رو هستیم اما امیدواریم با رفع تحریم‌ها دولت مجال آن را پیدا کند تا بسیاری از زیرساخت‌ها که در گذشته به دلیل کمبود منابع اعتباری باقی‌مانده بود به نحوی برطرف کند.

رئیس شورای شهر سرعین اظهار کرد: انتظار می‌رود با شرایط موجود کشور و رفع تحریم‌ها زیرساخت‌های حوزه گردشگری و رونق این صنعت مطلوب‌تر از گذشته فراهم آمده و زمینه توسعه بیشتر در صنعت گردشگری به وجود آید.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، صبوری در پایان سخنان خود گفت: برگزاری سومین جشنواره گردشگری زمستانی سرعین با همکاری و مشارکت بخش خصوصی فرصتی استثنایی به وجود می‌آورد تا توانمندی‌های سرعین بیش از گذشته برای گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار