استاندار کرمانشاه گفت: حفظ جنگل های استان یک مسئله بزرگ و با اهمیت است.
کد خبر: ۱۶۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 17 January 2016
استاندار کرمانشاه گفت: حفظ جنگل های استان یک مسئله بزرگ و با اهمیت است.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ نشست تخصصی کارگروه کشاورزی به ریاست استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی عضو این کارگروه با دستور کار جنگل کاری حاشیه راه های استان و نیز نحوه توسعه و حفظ جنگل های  استان برگزار گردید.

استاندار کرمانشاه در این جلسه با اشاره به اهمیت درختکاری در حاشیه راه ها اظهار داشت:درختکاری در حاشیه جاده ها منشاء اثرات فراوانی است و می تواند ضمن زیباسازی حاشیه جاده ها در کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی و نیز حوادث جاده ای نیز موثر باشد.

رازانی افزود: استان ما نیز مانند وضعیتی که در دنیا و در کشور در زمینه جنگل وجود دارد با تهدیدهای جدی در زمینه تخریب جنگل  مواجه است و این مسئله نیازمند چاره اندیشی و ارائه راه حل های اساسی دارد.

وی تصریح کرد: موضوع حفظ جنگل ها و توسعه آن باید از اولویت ها و ماموریت های کاری ما باشد و بر همین اساس مجموعه دستگاه های اجرایی استان باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه گفت: اگر چه برای انجام و عملی کردن بسیاری از برنامه ها با محدودیت منابع مالی مواجه هستیم اما معتقدم که نباید بخاطر کمبودهای موجود از اهداف بزرگمان دور شویم و به هدف های کوچکتر روی بیاوریم و باید برای کارایی بیشتر و بهتر به حفظ توازن بین آرمان ها و واقعیت ها دست بزنیم که از یک طرف دچار خود تحریمی نشویم و از طرف دیگر در وادی شعارهای دست نیافتنی نیفتیم.

رازانی با تاکید بر این نکته که چگونگی حفظ جنگل های استان یک مسئله بزرگ و با اهمیت است، اظهار داشت: نهضت جنگل کاری ر در استان باید راه اندازی شود و در این راه به مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد نیاز داریم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار