پس از هفت سال حضور در پست معاونت استانداری؛
بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد در یک اقدام ناگهانی در آخرین روزهای سال 93 از سمت خود استعفا داد. وی در بیانیه ای بدون اعلام دلیل استعفا تاکید کرده است در جایگاهی دیگر فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 25 March 2015
معاون برنامه ریزی استاندار یزد استعفا داد
به گزارش تابناک یزد، محمدرضا بابایی از دولت اصلاحات در پست هایی همچون فرماندار برخی شهرستان فعالیت می کرد در ابتدای دولت نهم به شرکت آب منطقه ای یزد رفت و پس از مدتی به عنوان معاون برنامه ریزی استاندار وقت - فلاح زاده - در دولت احمدی نژاد منصوب شد.
وی در سال 86 به عنوان معاون استاندار مشغول به فعالیت شد و تا پایان سال 93 ادامه داشت.
بابایی با روی کار آمدن دولت حسن روحانی در سمت خود ابقا شد این در حالی است که وی از گزینه های اصلی انتخاب استاندار در ابتدای دولت روحانی به شمار می رفت.
خبر استعفای وی در حالی منتشر می شود که وی در سایت استانداری یزد در قالب یک بیانیه این خبر را تایید کرده است و از در عین حال بدون اعلام دلیل استعفایش تاکید کده در صورت صلاحدید مسئولان در عنوانی دیگر فعالیت خواهد کرد.
محمدرضا بابایی از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس است که سال های زیادی در زندان های رژیم بعث در عراق اسیر بود. وی از فعالان ورزشی و همچنین حافظان قرآن کریم به شمار می رود.
بابایی در بیانیه خداحافظی خود چنین آورده است:
هفت سال فرصت خدمت گذاري در مسئوليت معاونت برنامه ريزي استان توفيقي بزرگ بود كه خداوند متعال نصيب اين حقير نمود. خداوند را بي نهايت از اين لطف و مرحمت سپاسگزارم . ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبريك سال نو ، افتخار دارم همزمان با پايان سال،  پايان كار خود در اين مسئوليت را اعلام نمايم.

    بالاخره استاندار دلسوز و زحمتكش استان با پايان كار اينجانب در مسئوليت معاونت برنامه ريزي موافقت نمودند. همين جا از فرصت استفاده نموده از همه عزيزاني كه با حسن اعتماد خود زمينه خدمتگذاري اينجانب را فراهم نمودند مخصوصاً برادر عزيز سردار فلاح زاده استاندار سابق و جناب مهندس ميرمحمدي استاندار زحمتكش و دلسوز استان و همه همكاران خودم در مجموعه استان سپاسگزاري نمايم.

از همه عزيزان در بخش دولتي، خصوصي، خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه، روحانيون، نمايندگان مجلس، اعضاء شوراهاي اسلامي شهر روستا، نيروهاي نظامي و انتظامي، فرهنگيان، رسانه ها و مطبوعات، پزشكان، صنعتگران و سرمايه گذاران عزيز استان، كه استان يزد به وجودشان افتخار مي كند، سپاسگزارم و نيز از تمامي همكاران در مجموعه استانداري، مديران استان و همكاران خودم در معاونت برنامه ريزي قدرداني مي نمايم.

    اميد دارم از دعاي خير مردم عزيز محروم نبوده و در پايان شرمنده شهدا نباشم. بديهي است با تمام وجود در خدمت استان بوده و هر جايي كه نياز باشد با صلاحديد استاندار محترم انجام وظيفه خواهم نمود.

«خرم آنكس كه در اين محنت گاه
 خاطري را سبب تسكين است»

با سپاس
محمدرضا  بابائي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار