رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام گفت: مراسم روز قشر بسیج رسانه در ایلام برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۶۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 13 January 2016
رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام گفت: مراسم روز قشر بسیج رسانه در ایلام برپا می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام؛غلامرضا علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه ویژه برنامه‌ای در استان ایلام با حضور اصحاب رسانه برپا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام با بیان اینکه این مراسم که همزمان با سالروز گرامیداشت شهادت خبرنگار غلامرضا رهبر در استان ایلام برپا می‌شود، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این مراسم با حضور مسئولین و مدیران رسانه‌ای استان، فعالان و صاحب نظران رسانه‌ای و خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و ... برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های برگزار شده توسط بسیج رسانه استان ایلام در طول سال جاری یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده شورای بسیج رسانه استان ایلام است.

این مقام مسئول اضافه کرد: افزون بر این، به همین مناسبت دیدارهایی با مسئولان ارشد استان از جمله آیت‌الله لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز انجام خواهد شد.

علی‌محمدی با بیان اینکه برای برپایی هرچه باشکوه‌تر این مراسم چندین جلسه با مسئولان ذیربط برپا شده است، تصریح کرد: تلاش می‌شود برنامه و مراسم پیش‌رو در شأن و خور خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیجی استان ایلام برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه ایلام گفت: خبرنگاران یکی از قشرهای پرتلاش و زحمتکشی هستند که شبانه‌روز وقت و عمر خود را صرف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه کرده که جا دارد از این همه خلوص نیت و تلاش‌های شبانه‌روزی تقدیر شود.

وی ادامه داد: شورای بسیج رسانه استان ایلام ضمن احترام به این جایگاه ارزنده و ویژه سعی دارد با برنامه‌ریزی منسجمی مراسم روز قشر بسیج رسانه را با همکاری نخبگان و فعالان عرصه رسانه در استان ایلام برگزار کند./م


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار