مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی:
مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز با اشاره به حمایت های دولت از شرکت های دانش بنیان گفت: نگاه از بالا به شرکت های فناور نداریم.
کد خبر: ۱۶۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 12 January 2016
به گزارش تابناک تبریز، علی جهانگیری در نشست تخصصی تعیین محورهای فعالیت کانون های توسعه فناوری منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، اظهار کرد: ما تلاش می کنیم با رویکرد حمایتی و هدایتی در کنار شرکت های دانش بنیان و فناور باشیم.
وی با تاکید بر ضرورت فعال کردن کانون ها در منطقه ویژه علم و فناوری گفت: کانون ها گستره جغرافیایی هستند که می توانند محل استقرار شرکت ها و موسسات فعال در حوزه علم و فناوری باشند.
نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، هم افزایی و کاهش هزینه ها را از جمله مزایای این کانون ها برای شرکت های فعال در این مجموعه ها برشمرد و خاطرنشان کرد: تشکیل خوشه کفش نمونه بارزی از موفقیت فعالان این عرصه در ایجاد ارتباط سیستماتیک و منظم با یکدیگر است.
 جهانگیری گفت: در حال حاضر ما شاهد هستیم که بعد از تشکیل خوشه کفش تحولات اساسی در این بخش به وقوع پیوسته است و این مهم می تواند الگوی موفقی برای دیگر بخش ها باشد.
مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز اظهار کرد: فراموش نکنیم که ما در صدد ایجاد ساختارهای جدید نیستیم بلکه تلاش می کنیم تا از توانمندی های استان به نحو شایسته ای در جهت تولید ثروت از علم قدم برداریم و اگر در برهه ای احساس کردیم که نیاز به کانون جدید است و این پتانسیل در استان وجود دارد بدون شک این موضوع نیز در برنامه کاری ما قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :