سرمربی تیم کاراته پولاد قم:
سرمربی تیم کاراته پولاد قم گفت: به هیچ عنوان از رقابت‌های سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور انصراف نداده‌ایم و از هفته دوم به میدان خواهیم رفت.
کد خبر: ۱۶۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸ 09 January 2016
به گزارش تابناک قم، محمود پایدار اظهار کرد: امسال با ترکیبی از نخبه‌های کاراته قم که عضو باشگاه کاراته پولاد هستند و همچنین به‌کارگیری چند چهره غیربومی برای حضور در مسابقات سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: حضور در مسابقات این فصل سوپرلیگ کاراته ایران قطعی است، اما به دلیل اینکه در هفته نخست رقابت‌ها به میدان نرفتیم، شایعاتی مبنی بر انصراف تیم کاراته باشگاه پولاد قم از سوپرلیگ امسال منتشر شده است که آنها را تکذیب می‌کنم.

سرمربی تیم کاراته پولاد قم اضافه کرد: دیدارهای هفته نخست از سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور هفته قبل برگزار شد و تیم‌های لیگ برتری در گروه‌های دوگانه به مصاف یکدیگر رفتند، اما تیم کاراته باشگاه پولاد قم به واسطه مرخصی‌ که از فدراسیون گرفته بود به میدان نرفت.

وی یادآور شد: امتحانات پایان ترم تحصیلی بسیاری از بازیکنان ما با زمان برگزاری دیدارهای هفته نخست سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور همزمان شده بود و به همین دلیل نتوانستیم به میدان برویم، اما از فدراسیون اجازه گرفتیم و با درخواست ما موافقت شد.

پایدار خاطرنشان کرد: تیم کاراته باشگاه پولاد قم در بین تیم‌های حاضر در گروه‌های دوگانه مسابقات فصل جاری سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور در گروه نخست جای گرفته است و از هفته دوم این پیکارها با تمام توان خود مقابل حریفان ظاهر خواهد شد.

وی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته قرار بود دیدارهای هفته دوم از نیم‌فصل نخست پیکارهای سوپرلیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور روز جمعه هفته جاری یعنی بیست و پنجم دی‌ماه به انجام برسد، اما به بهمن‌ماه موکول شده است.

سرمربی تیم کاراته پولاد قم تصریح کرد: با تغییر در برنامه دیدارهای هفته دوم به دلیل امتحانات پایان ترم تحصیلی کاراته‌کاهای عضو تیم‌های مختلف سوپرلیگی، قرار شد مسابقات این هفته روز ششم بهمن‌ماه به انجام برسد و تیم پولاد قم نیز یقیناً با تمام توان خود در این هفته از رقابت‌ها به میدان می‌رود.

وی افزود: این نخستین حضور تیم کاراته باشگاه پولاد قم با عنوان دقیق‌ پولاد کن‌شی‌کان قم در مسابقات سوپرلیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور است؛ در حالی که در این دوره از رقابت‌ها 12 تیم حضور دارند و در دو گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

پایدار گفت: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات این فصل سوپرلیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور دیدارهای مرحله مقدماتی را در دو گروه 6 تیمی برگزار خواهند کرد؛ در حالی که تیم کاراته باشگاه پولاد کن‌شی‌کان قم در گروه نخست با تیم‌های کان‌ذن‌ریو، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، شهرداری سنندج، هیئت کاراته گیلان و صنعت‌برق هرمزگان همگروه شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار