مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از پرداخت یک میلیارد ریال جهت تعمیرات کلی وجزئی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 08 January 2016
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از پرداخت یک میلیارد ریال جهت تعمیرات کلی وجزئی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امراله فروزنده گفت: تامین مسکن مددجویان تحت حمایت یکی از اهداف اساسی و مهم به شمار می رود و در همین راستا کمیته امداد خدماتی از قبیل احداث مسکن، سرویس بهداشتی، حمام، دیوار حیاط، تعمیرات کلی و جزیی مسکن به جامعه هدف خود ارائه می نماید.
وی اظهار داشت: به همین منظور خانواده های نیازمند تعمیرات، از ابتدا توسط مامورین تحقیق شناسایی و بعداز انجام مراحل لازم و بازدید کارشناسان مسکن و ساختمان و نیازسنجی منازل مسکونی بر اساس اولویت به واجدین شرایط مبالغی در قالب تعمیر جزیی و کلی بصورت بلا عوض پرداخت خواهد شد.
فروزنده افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تا کنون به 70خانوار تحت حمایت بالغ بر یک میلیارد و 65 میلیون ریال جهت تعمیرات کلی وجزئی 70منزل مسکونی بصورت بلا عوض پرداخت شد.
مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: برای تعمیرات کلی ساختمان طبق برآورد کارشناس فنی از 10میلیون ریال تا 30میلیون ریال بصورت بلاعوض بعد از انجام تعمیرات پرداخت خواهد شد
وی با بیان این مطلب که جهت تعداد زیادی از مددجویان از طریق مسکن مهر، مسکن خریداری گردید، اظهار داشت :در همین راستا مبالغ قابل توجهی بصورت بلا عوض به مددجویان اجاره نشین نیز کمک شده است.
فروزنده یادآور شد: طرح بهسازی مسکن روستایی جهت مددجویان واجد شرایط نیز یکی دیگر از اقدامات این نهاد جهت احداث مسکن روستاییان می باشد که با معرفی به بنیاد مسکن این طرح نیز دررحال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار