مدیر جهاد کشاورزی بوکان گفت: امسال ۹۸ تن ماهی در بوکان تولید شده است.
کد خبر: ۱۵۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 07 January 2016

صلاح‌الدین حق‌گو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به آمار 9 ماهه واحد شیلات این اداره اظهار داشت: امسال رهاسازی 43 هزار قطعه بچه ماهی در بوکان صورت گرفت و ضمن تولید 98 تن ماهی در این شهرستان، فروش انواع ماهی آزاد خوراکی به میزان 100 تن نیز انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی بوکان از توزیع سه هزار و 400 تن مواد خوراکی دامی، کنستانتره و سبوس در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام در روستاهای تابعه بوکان با همت تشکل‌های تعاونی انجام شد.

وی تصریح کرد: امسال تلقیح مصنوعی هفت هزار و 140 راس دام سنگین از نژادهای مختلف در شهرستان بوکان انجام شد.

حق‌گو بیان کرد: 9 ماهه امسال نظارت بر تولید جوجه یه روزه به تعداد سه میلیون و چهار صد هزار قطعه، نظارت بر جوجه‌ریزی مرغداری‌های گوشتی به تعداد یک میلیون و 518 هزار قطعه و نیز توزیع یارانه نقدی شیرخام به دامداران به مبلغ 446 میلیون و 286 هزار و 240 ریال انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بوکان افزود: 9 ماهه امسال آمارگیری سراسری زنبور عسل به تعداد 12 هزار و 396 کلنی در شهرستان بوکان به عمل آمد.

وی درباره طرح‌ها و برنامه‌های این اداره اظهار داشت: مکانیزاسیون 34 طرح با میزان تسهیلات جذب شده 17 هزار و 276 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک در شهرستان بوکان انجام شد.

حق‌گو با اشاره به عملکرد اداره ارضی بوکان گفت: امسال 91 مورد مجوز تغییر کاربری مجاز در سطح این شهرستان صادر شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بوکان بیان کرد: تثبیت مالکیت و صدور سند شش دانگ اراضی کشاورزی در حدود بیش از 96 هکتار، پوشش حفاظتی در اراضی کشاورزی در حدود 116 هزار و 190 هکتار و نیز پویش و شناسایی اراضی بایر در حدود 113 هزار و 968 هکتار امسال در شهرستان بوکان صورت گرفت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار