رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: بر اساس قانون تمام تجهیزات و امکانات دولتی باید برای برگزاری انتخابات در خدمت مجریان باشد.
کد خبر: ۱۵۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 07 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از خبرگزاری تسنیم قزوین، ایوب رحیمی منفرد بعد از ظهر امروز در بیست‌ و دومین جلسه ستاد انتخابات استان قزوین اظهار داشت: تمام امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی باید در اختیار انتخابات باشد و دستگاه‌های اجرایی هم باید برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات تمام توان خود را به کار ببندند.

وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات در واقع نمایشی از حمایت نظام توسط مردم است و در این راستا باید دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را در برگزاری باشکوه انتخابات و مشارکت حداکثری به‌کار گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به ضرورت برقراری امنیت در برگزاری سالم انتخابات عنوان کرد: اگر برگزاری آزمایشی انتخابات به شکل الکترونیکی در چند حوزه اخذ رای با بهره‌گیری از دوربین‌های مدار بسته و ارسال آن به شکل آنلاین به پایگاه تحلیل داده‌ها محقق و موفق شود، بازخورد مطلوبی در امنیت و سلامت آن خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه از امکانات الکترونیکی می‌توان بهره برد، تأکید کرد: از امکانات موجود تا آنجا که ممکن است باید بهره‌ گرفت و با هماهنگی با هیئت نظارت از دوربین‌های موقت و کوچک در امر انتخابات باید استفاده کرد.

معاون سیای و امنیتی استاندار قزوین با تأکید بر ضرورت جلب مشارکت حداکثری خاطرنشان کرد: باید فضای برای ورود همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی به عرصه انتخابات فراهم شود.

وی افزود: حضور همه جریان‌های سیاسی تأیید شده می‌تواند شادابی و نشاط را به انتخابات هدیه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار