رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران فعالیت کارخانه تولید آسفالت شهرداری تهران را موجب تولید آلودگی دانست و گفت: این کارخانه با وجود داشتن حکم توقف همچنان فعال است.
کد خبر: ۱۵۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 05 January 2016
رحمت الله حافظی روز سه شنبه در دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ابزار قانونی برخورد با صنایع و مشاغل آلاینده در اختیار شهرداری است، افزود: متاسفانه شاهد هستیم برخی از فعالیت های شهرداری تهران از جمله فعالیت کارخانه تولید آسفالت در منطقه 18 شهرداری آلاینده محیط زیست است.

وی یادآور شد: سال گذشته تذکر شفاهی مبنی بر توقف فعالیت این کارخانه به شهردار منطقه 18 داده شد که وی در پاسخ اعلام کرد که کارخانه متعلق به یکی از معاونت های شهرداری است.

حافظی عنوان کرد: مسیر قانونی برای توقف فعالیت این کارخانه توسط کمیسیون سلامت شورای شهر طی حکم کمیته بند 20 قانون مبنی بر توقف فعالیت برای این کارخانه صادر شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این حکم توسط شهرداری منطقه به کارخانه ابلاغ نشده است، تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و مشکلات زیست محیطی ناشی از فعالیت کارخانه آسفالت، به شهردار تهران برای توقف فعالیت کارخانه آسفالت سازی تذکر جدی داده می شود تا حکم صادره ابلاغ و اجرا شود.

کارخانه آسفالت شهرداری تهران در منطقه 18 شهرداری واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار