گویا با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی اصلاح‌طلبان در سطح استان قزوین دنبال یک تغییر استراتژیک در کاندیداهای خود هستند.
کد خبر: ۱۵۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 05 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین، خبرهای جدیدی در سطح استان قزوین از جابجایی کاندیداهای اصلاح طلب در استان حکایت دارد و گویا اصلاح طلبان در استان قزوین منتظر هستند تا نتیجه اعلام صلاحیت‌ها در استان مشخص و سپس به تغییرات دست بزنند.

در شرایطی که گزینه های اصلی این افراد در تاکستان امیر طاهرخانی، در قزوین محمد علیخانی و ناصر قوامی و در بویین‌زهرا شیخ قدرت علیخانی است از شب گذشته برخی از اصلاح طلبان در استان قزوین در پیامهای تلگرامی در گروه‌های این فضای مجازی اعلام کردند « خبری در راه است...»

این فرد که یکی از چهره‌های اصلاح طلب در قزوین به شمار می‌آید در این پیام تلگرامی خود عنوان کرده که« به زودی اتفاقاتی خواهد افتاد که دوستان اصولگرا غافلگیر می شوند» از حضور یک کاندیدای جدید در استان خبر داد.

شاید هنوز این خبر دقیق نیست اما بیشترین احتمالات از حضور شیخ قدرت علیخانی به جای حوزه انتخابی بویین‌زهرا در حوزه انتخابی قزوین است.

باید دید در این روزهای حساس جریان اصلاح‌طلب در استان با چه تحلیلی دست به اقدام خود خواهد زد و چه اتفاقاتی در استان روی خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار