استاندار قم گفت: شهر قم در موقعیتی قرار گرفته است که دیگران بیش از خودمان از امکانات آن استفاده می‌کنند بنابراین باید هوشیار باشیم که کلاه سرمان نرود.
کد خبر: ۱۵۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 04 January 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی صادقی در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال استان که در سالن جلسات امام جواد استانداری برگزار شد گفت: با توجه به ویژه بودن شهر قم از لحاظ سیاسی، مذهبی، فرهنگی و گردشگری نیاز است که در تخصیص بودجه توجه خاصی به آن شود.

وی افزود: شهر قم در موقعیتی قرار گرفته است که دیگران بیش از خودمان از امکانات استفاده می‌کنند بنابراین باید هوشیار باشیم که کلاه سرمان نرود و امکانات به نام ما و به کام دیگران مصرف نشوند.

استاندار قم با اشاره به تردد فراوان مسافران از استان قم ابراز کرد: سالانه 20 میلیون مسافر از این شهر عبور می‌کنند و ما بدون اینکه از آنها چیزی دریافت کنیم، خدمات ارائه می‌کنیم و این مایه ایجاد مشکلاتی در زمینه بودجه برای شهر قم می‌شود.

وی طرح‌‌‌های کمربندی را مورد توجه قرار داد و گفت: تمام فایده طرح‌های کمربندی که بناست در آینده انجام شوند برای دیگران است البته ما از این بابت خوشحالیم مشروط به اینکه سایر طرح‌های استان نیز مورد توجه قرار بگیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار