معاون اجرایی شهردار شیراز اعلام کرد در حال حاضر تمامی امکانات برای اسکان مسافران نوروزی در شهر شیراز فراهم شده است.
کد خبر: ۱۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱ 20 March 2015
رمضان امینی با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز برای اسکان مسافران نوروزی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: امسال با تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی سعی بر این است به شکل مطلوبی حجم گستره مسافران نوروزی و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) را اسکان دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی امکانات برای اسکان مسافران نوروزی در شهر شیراز فراهم شده است.

معاون اجرایی شهردار شیراز اظهار داشت: در این راستا با هماهنگیهای صورت گرفته سالنهای ورزشی، کلاسهای درس، کمپهای مربوط به شهرداری در زیباشهر و باغ جنت، سالنهای تربین بدنی و... برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

وی افزود: علاوه بر این با ۱۲ حسینیه در سطح شهر شیراز برای اسکان مسافران نوروزی هماهنگ شده که در صورت نیاز ازآنها نیز استفاده خواهد شد.

امینی با اشاره به اینکه ۱۲ پارک نیز برای اسکان مسافران مهیا شده، اظهار داشت: در این خصوص تمهیدات لازم برای اسکان مسافران در شهر شیراز در نظر گرفته شده تا مسافران برای اسکان با مشکلی روبه رو نشوند.

معاون اجرایی شهردار شیراز تاکید کرد: تعدادی منازل مبله نیز در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز برای اسکان مسافران از آن استفاده شود.

امینی افزود: اسکان مسافران نوروزی در مکان‌های مجاز نه تنها امنیت آنان را افزایش می‌دهد بلکه دسترسی آنها را به خدمات بهداشتی و رفاهی آسان‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: راهنمایان شهرداری شیراز به صورت ۲۴ ساعته در تمام ورودی‌های شهر شیراز آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.
برچسب ها: نوروزسفر ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار