فرماندار آمل
فرماندار ویژه آمل گفت: محور هراز از محورهای شریانی و مهم استان مازندران است که سالانه 20 نفر از آن تردد می‌کنند.
کد خبر: ۱۵۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵ 30 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، احمد منفرد در جلسه ستاد تسهیلات سفر مازندران در آمل به گردش مالی صنعت گردشگری در دنیای امروز اشاره کرد و گفت: اگر به این عرصه پر درآمد و فرهنگی توجه نکنیم از قافله عقب می مانیم.

منفرد افزود: آمل با وجود دارا بودن جاذبه‌هایی همچون قله دماوند،جاده هراز، رودخانه هراز و طبیعت و آثار تاریخی کهن سهم پررنگی در گردشگری ندارد.

وی یادآور شد: سالانه ۲۰ میلیون نفردر جاده هراز تردد می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه باید حریم راه و جاذبه در راه‌ها مشخص شود، عنوان کرد: به دنبال از بین بردن منابع در آمدی افراد نیستیم اما باید فرهنگ استفاده از میراث طبیعی و گردشگری نیز نهادینه شود.

دلاور بزرگ‌نیا با اشاره به اینکه بازدید از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های محورهای مازندران خواهیم داشت، افزود: این بازدید بهانه ای برای رسیدگی واحدها به سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها خواهد بود.

وی به جایگاه مازندران در اقامت و سفر گردشگران اشاره کرد و افزود: سال گذشته در نوروز، تعطیلات عید فطر و تابستانشاهد ۳۵ میلیون و ۶۰۰هزارو ۷۰۶ اقامت شب گردشگران در مازندران بودیم.

وی ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندرانرا با توجه به حضور سالانه گردشگران در این استان فعال و همدل توصیف کرد و گفت: امسال با برنامه ریزی و حضور پررنگ تر به استقبال گردشگران خواهیم رفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار