رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: نخستین جشنواره ملی علمی - پژوهشی «هنر متعهد» به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 30 December 2015
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: نخستین جشنواره ملی علمی - پژوهشی «هنر متعهد» به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری امروز چهارشنبه در جشنواره استانی مولودی خوانی که در کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و باتقدیر از برگزار کنندگان جشنواره مولودی خوانی در کرمانشاه اظهار داشت: امیدواریم چنین جشنواره هایی استمرار یافته و گسترش یابد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور افزود: امروز در تاریخ ایران اسلامی روزی بسیار درخشنده و عبرت آموز است و آنچه که آن را درخشش بخشید روحیه ولایت مداری و بصیرت مردم ایران اسلامی است.

منتظری پیروزی مردم در ۸ سال دفاع مقدس و نیز فائق آمدن بر اتفاقاتی چون فتنه ۸۸ را در نتیجه روحیه ولایت مداری مردم دانست و گفت: یکی از تئوریسین‌های برجسته آمریکایی می گوید ۱۱۰ تئوری برای از هم گسستن کشورها طراحی کردیم که ۴ مورد آن را در اوکراین اجرا و شیرازه حکومت آنها از هم پاشید اما ۹۹ مورد آن در ایران اجرا شد و اتفاقی نیفتاد.

وی ادامه داد: این تئوریستین آمریکایی دلیل کارگر نبود تئوری‌های آنان علیه جمهوری اسلامی ایران را وجود رهبری برجسته و بصیر چون سیدعلی خامنه‌ای می داند، پوتین نیز معترف است که ویژگی هایی که از مسیح خوانده در سید علی خامنه‌ای دیده است و تا او رهبر ایران اسلامی باشد هیچ قدرتی بر ایران مسلط نخواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با اشاره به برگزاری جشنواره مولودی خوانی، هنر را بهترین وسیله برای معرفی ارزش‌ها عنوان و با اشاره به ظرفیت های هنری استان کرمانشاه گفت: هنوز بخش کمی از این گنجینه ها شناسایی شده که باید به همت مسئولان حوزه فرهنگ، ادب و هنر استان شناسایی، پرورانده و عرضه شود.

منتظری بیان کرد: انشاءالله شاهد گام دوم جشنواره مولودی خوانی در مقیاس منطقه‌ای در گام بعدی در سطح ملی و نیز اولین جشنواره ملی علمی - پژوهشی «هنر متعهد» به میزبانی کرمانشاه خواهیم بود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه جشنواره خوشنویس برجسته جهان، گرامیداشت آیت الله نجومی نیز در آینده نزدیک و به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: امیدواریم وحدتی که بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با سازمان بسیج هنرمندان در برگزاری جشنواره‌هایی چون جشنواره مولودی خوانی وجود دارد، حفظ و تقویت شده و روز به روز گسترش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار