مردم ایلام باز هم در این حماسه بزرگ پیشرو بودند و امسال هم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در این مراسم شرکت کرده و بار دیگر وفاداری خود را به نظام و ولایت به گوش جهانیان رسانند.
کد خبر: ۱۵۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 30 December 2015
9 دی نماد بصیرت انقلابی مردم در طوفان فتنه بود.

به گزارش تابناک ایلام، تاریخ گواه و شاهد بسیار خوبی بر این ادعاست که دشمنان اسلام و انقلاب در طول تاریخ نظام اسلامی در ایران برای ضربه زدن به اسلام و از بین بردن انقلاب از هیچ توطئه و تلاشی فروگذار نکرده اند.

ملت ایران در 9 دی ماه سال 88 با حضور در صحنه و پشتیبانی از ولایت همچون سیل، گرد و غبار فتنه را فرو نشاندند و با قطب‌نمای ولایت‌فقیه آن راه پر فراز و نشیب را طی کردند.


امروز نهم دی ماه مصادف با ششمین سالروز حماسه 9 دی در سال 88 است، حماسه ای که مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی در آن به دشمنان و توطئه گران نشان دادند که همیشه بیدار و هوشیار در صف نظام و انقلاب ایستاده و مکر و دسیسه های آنها را خنثی می کنند.

9 دی برای همیشه باید گرامی داشته شود و ملت ما باید نگاه به 9 دی در انتخابات پیش‌رو حضوری آگاهانه و فعال داشته باشند.

نهم دی ماه یادآور روز پاسداری و حمایت ملت آگاه و بیدار ایران از انقلاب و بیعت آنان با رهبری بود تا به دشمنان نشان دهند همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

ملت با بصیرت ایران اسلامی با درایت و تدبیر رهبری فرزانه انقلاب در جریان فتنه سال 88 توانست نقشه‌های شوم دشمنان نظام را نقش بر آب کنند و یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

دشمنان و منافقین به انقلاب اسلامی ایران از حماسه نهم دی ماه سال 88 درسی بزرگ و فراموش نشدنی گرفتند و آن اینکه نمی توانند برای ضربه زدن و خدشه وارد کردن به چهره نظام از هر راهی وارد شوند.

با بصیرت و آگاهی مردم همچون حماسه 9 دی، هیچ فتنه و توطئه‌ای به هدف نخواهد رسید و حضور و درایت مردم در سال 88 توانست آن حماسه بزرگ را به وجود آورد و برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

9 دی برگ زرینی از افتخارات مردم این سرزمین در دفاع و ولایت و رهبری است که با گذشت زمان همچنان بر تابناکی و درخشندگی آن افزوده می شود.

با گذشت شش سال از حماسه 9 دی سال 88 بار دیگر آفتاب 9 دی با پیام تاریخی خود مبنی بر دفاع از ولایت مطلقه فقیه بر آسمان ایران زمین تابیده شد تا ایران اسلامی در زیر سایه ولایت فقیه به سوی فتح قله های پیشرفت و موفقیت گام بردارد.

بصیرت مردم و هوشیاری ملت ایران ‌توانست غائله سال 88 را ختم کرده و نظام اسلامی را بار دیگر تثبیت کند، عنوان کرد: حضور سرنوشت‌ساز مردم در این روز دلیل محکمی بر ماندگاری حماسه 9 دی است، در واقع در 9 دی با بصیرت مردم، کشور از خطر بزرگی نجات پیدا کرد.

در حماسه 9 دی مردم با حضور خود در صحنه از نظام و رهبری دفاع کردند و به جهانیان ثابت کردند که خواهان نظام اسلامی هستند.

9 دی سرشار از بغض و دلتنگی هایی است که با گذشت سالها از آن حضور میلیونی، همچنان در گلوهایمان می خروشد و با گره کردن مشت هایمان این بغض را برای مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام استفاده می کنیم.

گردهمایی و راهپیمایی باشکوه 9 دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه های آمریکایی و روز بصیرت و میثاق با ولایت است زیرا ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با لبیک و اطاعت از فرمان رهبری توطئه دشمنان را خنثی کردند.

دشمنان در فتنه سال 88 سعي در براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي و خدشه‌دار نمودن ارزش‌های اسلامي، ديني و انقلابي را داشتند كه خوشبختانه با بصيرت ولايت مطلقه فقيه و حضور آگاهانه مردم درصحنه اهداف پليد دشمنان و استكبار جهاني به ياس مبدل شد.

حماسه 9 دي بر خواسته از عمق اعتقاد ملت ايران اسلامي بود، و بايد با تحقق منويات مقام معظم رهبري ،بصيرت افزايي، روشنگري و دشمن‌شناسی بر مسئله نفوذ دشمن غلبه كنيم.

پيام حماسه 9 دي را ولايتمداري ملت ايران ، پايداري ارزش‌های اسلامي و نمايش اقتدار و صلابت جمهوري اسلامي میتوان عنوان كرد.

9دی آغاز یک رویش جدید در انقلاب اسلامی بود که با حضور مردم سراسر کشور از جمله استان ایلام متولد شد و مردم ایلام باز هم در این حماسه بزرگ پیشرو بودند و امسال هم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در این مراسم شرکت کرده و بار دیگر وفاداری خود را به نظام و ولایت به گوش جهانیان رسانند.

مردم استان ایلام همزمان با سراسر کشور در 6 سال گذشته هر ساله این مراسم و این حماسه بزرگ را گرامی داشته و با حضور در محافل و نشست‌ها یاد آن را گرامی داشتند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار