بسیج هنرمندان استان ایلام به مناسبت ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه‌ای صادر و اقشار مختلف مردم را در مراسم گرامی داشت این روز دعوت کرد.
کد خبر: ۱۵۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 30 December 2015
بسیج هنرمندان استان ایلام به مناسبت ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت بیانیه‌ای صادر و اقشار مختلف مردم را در مراسم گرامی داشت این روز دعوت کرد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

۹ دی‌ماه روزی است که ملت ایران با قیام عاشورایی خود پرده از خدعه منافقان و سالوسان عرصه سیاست برانداختند.

 

روزی که ملت ایران با اقتدا به سید الشهداء (ع) به حمایت از مقتدای زمانه بر خواستند و بار دیگر ثابت کردند که ایران کوفه نیست ؛ علی تنها بماند.

 

ملت باتقوا و با بصیرت ایران اسلامی حماسه 9 دی را موهبتی از جانب پروردگارشان برای روسیاهی دشمنان و عاقبت‌به‌خیری و روسفیدی خود در دنیا و آخرت می‌دانند. روزی که بسیاری از حق‌ناشناسان انقلاب از شناسنامه واقعی خود پرده‌برداری کردند و نشان دادند که برای حفظ منافع دنیوی خود حاضرند روح خود را به شیطان بزرگ و در رأس آن‌ها استکبار جهانی هم بفروشند.

 

۹ دی‌ماه روزی بود که درایت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای ( مدظله‌العالی ) نقشه خام منافقان را نقش بر آب کرد ؛ و به فرصت‌طلبان که وظیفه داشتند آب در آسیاب دشمن بریزند؛ اجازه نداد آنچه که این ملت داشت دودستی تقدیم دشمنان کنند.

 

خداوند را شاکریم که رحمت واسعه خود را به‌حق بر این امت ارزانی داشته و ایران اسلامی را در کنف حمایت خود قرار داده و با هدایت و راهنمایی رهبری فرزانه بار دیگر ایران اسلامی را از گزند دشمنان محفوظ داشت.

 

از این هم‌نشینی بر خود می‌بالیم و بار دیگر در روز پیوند ناگسستنی ملت و ولایت؛ میثاقی دوباره بسته و با پای فشردن بر آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی، سربازی کوچک در خط ولایت‌خواهیم ماند.

 

سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام؛ هم پای با دیگر اقشار جامعه ضمن شرکت در راهپیمایی روز بصیرت و میثاق با ولایت؛ ضمن پاسداشت ارزش‌های انقلابی، با نگاه ژرف هنرمندان عضو جامعه هنری کشور بیش از گذشته ضمن همنوایی با ملت‌های تحت ستم جهان، خصوصاً شیعیان مسلمان؛  فریاد استکبارستیزی خود را سر خواهند داد./م


منبع:شبستان


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار