رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: در آستانه میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و سالروز حماسه 9 دی، شب شعر وحدت و بصیرت در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 27 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عظیم دشتی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سالگرد خلق حماسه 9 دی در ایران اسلامی در اردبیل اظهار کرد: شب شعر وحدت و بصیرت در سالن ولایت و شامگاههفتم دی ماه به همت بسیج هنرمندان استان اردبیل برگزار می‌شود تا در یک محفل ادبی در آستانه میلاد نبی مکرم اسلامحضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین سالروزخلق حماسه 9 دی، ادبا و شعرا با محوریت وحدت و بصیرت اشعار خود را بسرایند.

وی با بیان اینکه در تقارن ایام مبارک و خجسته‌ای هستیم که همه آنها جلوه‌های زیبایی از وحدت امت اسلامی را در مقابل همه بدخواهان و فتنه‌گران نشان می‌دهد، گفت: در 9 دی سال 88 ملت مسلمان ایران بارزترین شاخصه حاکمیت اسلام را که وحدت امت اسلامی زیر یک بیرق واحد است در عمل به خوبی ثابت کردند و نشان دادند که راه فتنه و هرگونه انحراف در مسیر ارزشی و آرمان‌خواهی انقلاب بسته است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل افزود: به گواه تاریخ جمهوری اسلامی ایران در سلسله حاکمیت وحدت و همگرایی امت اسلامی است و آنچه که در این بین مهم و ارزشمند به نظر می‌رسد تلاش واقعی برای زنده نگه داشتن این عنصر در سایه بصیرت، وحدت و انسجام داخلی در مقابل تمامی فتنه‌ها و انحراف‌های احتمالی است.

دشتی حماسه 9 دی را تجلی‌گاه ایستادگی و مقاومت ملت در برابر نفوذ همه‌جانبه آمریکا و ایادی استکبار توصیف کرد و یادآور شد: ملت ایران در 36 سال گذشته از جنگ و تحریم و تهدید گرفته تا فتنه‌ها و آشوب‌های مختلفیبا بصیرت خود به سلامت پشت سر گذاشتند و به دنیا ثابت کردند که انقلاب اسلامی انقلابی برخاسته از بطن و متن جامعه است و هیچ وقت در مقابل خودکامگی‌های بیگانگان پا پس نمی‌کشد.

این مسئول بیان کرد: پیام واقعی هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) نیز توجه دادن به اصل وحدت امت اسلامی بر محوریت قرآن و عترت پیامبر (ص) است که به یقین تلاشی جدی و فراگیر خواهد بود تا دشمنان نتوانند به اصل حاکمیت دینی، اسلامی و اعتقادی ضربه وارد کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار