رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: آیین گرامیداشت 9 دی در مصلای بزرگ امام خمینی اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 27 December 2015

حجت‌الاسلام ولی نظرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: علاوه بر مرکز استان در سایر شهرها نیز آیین‌های مشابه گرامیداشت یوم‌الله 9 دی روز بصیرت و دفاع از حریم ولایت برگزار خواهد شد و مردم مومن و انقلابی این شهرها بار دیگر پشتیبانی‌شان را از دستاوردهای انقلاب اسلامی و خط ولایت نشان داده و از عوامل فتنه اعلام انزجار می‌کنند.

وی افزود: سخنران مراسم 9 دی در اردبیل دکتر مقدم‌فر مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران است که در اردبیل سخنرانی کرده و ابعاد مختلف حماسه 9 دی ملت را در سرکوب عناصر فتنه تبیین و تشریح خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه جامعه اسلامی در هر مقطعی شاهد فتنه‌ها و برخی انحرافات بوده که زمینه‌ساز آن نیز دنیای استکبار است که تلاش می‌کند هر روز امت اسلامی را با هجمه‌ها و تهدیدهای مختلف روبه‌رو کند، گفت: امروز نیز در ابعاد مختلف فتنه‌‌هایی علیه امت اسلامی و جامعه مسلمان شکل می‌گیرد که اگر به ابعاد این فتنه‌ها توجه کنیم به خوبی درمی‌یابیم که اغلب انسانی‌های بی‌بصیرت گرفتار فتنه و مسیرهای انحرافی می‌شوند در حالی که با روشنگری‌ها و داشتن بصیرت به راحتی می‌توان از این مسیر سخت و دشوار به راحتی عبور کرد.

نظر‌پور حوادث سال 88 و بصیرت امت اسلامی در به نمایش گذاشتن انسجام و اتحاد واقعی را در 9 دی یادآور شد و عنوان کرد: امروز جوانان ما باید ابعاد مختلف این حادثه را مورد ارزیابی قرار دهند و بدانند که چگونه پای عده‌ای در امتحان انقلاب لرزید و با حمایت استکبار چگونه می‌خواستند در دام آنها گرفتار آمده و این ملت را در مسیر خواسته دشمنان قرار دهند.

این مسئول لازمه دور شدن از دایره فتنه و انحراف را توجه به مبانی قانونی و قانون‌مداری توصیف کرد و یادآور شد: در کشوری که حاکمیت آن بر محور جمهوریت، اسلامیت، آزادی و استقلال است باید همه خود را موظف به رعایت قانون و حریم آن بدانند و هیچ وقت نکوشند تا از این دایره خارج شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در سالگرد حماسه بی‌نظیر ملت ایران در 9 دی امسال نیز اهالی استان اردبیل در آیین‌های گرامیداشت فریاد انزجار و بیزاری‌شان را از استکبار جهانی و عوامل داخلی آنها اعلام خواهند کرد و در آستانه یک رویداد مهم تاریخی برای این کشور و انتخابات سرنوشت‌ساز خبرگان رهبری و مجلس بار دیگر بر وحدت و انسجام واقعی تاکید خواهند کرد.

نظرپور با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) گفت: اگر می‌خواهیم در مسیر توحیدی و عقلانیت گام برداریم بهتر است سیره و سلوک پیامبر و ارزش‌های الهی را که تاکید نبی مکرم اسلام و اهل بیت است مدنظر قرار دهیم تا یک حرکت مطلوب و مناسب را در پیشبرد بهتر امور شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار