فرمانده سپاه کربلای مازندران:
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: تصاویر رزمندگان سپاه قدس ایران الهام‌بخش دفاع جانانه در سوریه است.
کد خبر: ۱۵۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 27 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، محمدحسن بابایی در دومین محفلانس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه ساری که در حسینیه عاشقان ساری برگزار شد گفت: حوادث مقاومت یک نور امید دیگری بر قلب جهان اسلام ایجاد کرد.

وی با اشاره به نقش موثر بازنشستگان سپاه در بعد از دفاع مقدس، افزود: انشاءالله سپاه فعلی و آینده را فرزندان همین بازنشستگان اداره خواهند کرد.

فرمانده کربلای مازندران با اشاره به ایثارگری های سرداران و بازنشستگان سپاه در سپاه قدس، تصریح کرد: اکنون به همت همین سردارن 45 تیپ مردمی در سوریه تشکیل شد و امروز مردم در کشور سوریه عکس همین سرداران در بین مردم الهام بخش دفاع جانانه است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد زمان و مکان نمی‌شناسد، افزود: اکنون جنگ ما با تکفیری‌ها نیست ما دو دشمن داریم یکی هوای نفس و دیگری دشمن بیرون که مدام به هجمه فرهنگی می‌پردازد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه بازنشستگان در جبهه فرهنگی که سخت‌ترین جبهه است ایفای نقش کنند،اظهار کرد: آرزوی دشمن این است که تا 500 سال دیگر بتواند در کشور جمهوری اسلامی ایران جای عشق و نفرت را عوض کند.

وی با بیان اینکه صحنه جنگ و دفاع بازنشسته و زن و مرد و کودک و جوان نمی‌شناسد، افزود: در دوران دفاع مقدس زنان با پشتیبانی‌های خود کمک شایانی به رزمندگان کردند و یادمان نرود اگر ما بخوابیم دشمن بیدار است.

بابایی با اشاره به اینکه سپاه امیدی از دولت‌مردان ندارد، گفت: سپاه به نفس گرم، بیان نیک، کمک‌های مالی شما پاسداران بازنشسته نیازمند است و تا کنون انقلاب بر دوش مردم بوده و باید از این به بعد نیز این راه را ادامه دهیم.

وی با اشاره به حضور جمع کثیر 6 هزار نفری پاسدار بازنشسته نظام گفت: اگر ما همانافراد دهه 60 باشیم و همان روحیه انقلابی را داشته باشیم و بدانیم که این رهبری همان رهبر است دشمن نه با تحریم بلکه با تهدید و کشتن ما نتیجه نمی‌گیرد و تهدیدات اوهیچ اثری نخواهد داشت.

بابایی عنوان کرد: نمی گذاریم انقلاب به دست نا اهلان بیفتد و باید دستورات رهبری را در حفاظت از انقلابدر اقتصادمقاومتی و.... اجرایی کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار