رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین از 9 دی به عنوان زمانی برای تجدید بیعت دوباره ملت ایران با آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی یاد کرد.
کد خبر: ۱۵۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 27 December 2015
به گزارش تابناک از قزوین محرمعلی والدی در گفتگویی با عنوان اینکه ۹دی سالروز تبلور یک حماسه تاریخی مردم ایران و تجلی روح حسینی و ایمانی مردم ایران است ، اظهار کرد: ما باید هر ساله سالروز 9 دیماه یعنی روزی که مردم همیشه در صحنه ،حاضر شدند و بساط فتنه گران را جمع کردند آن روز را به عنوان یوم الله گرامی بداریم.

وی افزود: با تبلور این روح و تجلی حسینی بودن مردم یکی از بزرگترین توطئه های دشمن در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی به دست مردم خنثی شد و کید و مکر دشمنان خارجی و اجناب داخلی دشمنان به خودشان برگشت.

والدی در ادامه با بیان اینکه ما در طول انقلاب اسلامی هر از چند گاهی شاهد اجرای فتنه، از طریق فتنه گران داخلی با چراغ سبز دشمنان خارجی هستیم، گفت: دشمنان هر طرح و برنامه براندازی که در سایر کشورها جواب داده است را در این کشور مورد امتحان و اجرا قرار می دهند تا در راستای بر اندازی نظام اسلامی تلاش بکنند و ببینند این طرح و برنامه ها جواب می دهد یا نه.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تأکید کرد: نسل امروزی و نسل های آینده متوجه عظمت نظام اسلامی و بصیرت ملت با بصیر ایران اسلامی باشند و بدانند که این انقلاب ریشه در دل ها دارد و ملت بزرگ ایران برای این نظام خون داده است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی موجب اقتدار انقلاب اسلامی شد و پیام آن باید برای همیشه جاویدان بماند، ادامه داد: حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی، نتیجه آگاهی بالای مردم نسبت به انقلاب و پیروی آنها از رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) بیان کرد: واقعه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، نقطه عطفی در تاریخ سی و چند ساله انقلاب اسلامی ایران بود تا برای چندمین بار به جهانیان ثابت شود که نظام جمهوری اسلامی تا چه حد از استحکام برخوردار است. وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری را اگر بزرگترین چالش پس از انقلاب اسلامی ایران ندانیم، قطعا این وقایع از خطیرترین برهه‌های این انقلاب بوده است که می‌رفت در سایه فرسنگ‌ها عقب افتادن قشر به اصطلاح نخبگان کشور، اصل نظام را با چالش اساسی مواجه سازد.

وی در پایان 9 دی را یک روز ملی و سرنوشت ساز برای ایران اسلامی خواند و ابرازداشت: مردم انقلابی ایران اسلامی با بصیرت اندیشی کامل در 9 دی توطئه دشمنان برای زیرسؤال بردن مشروعیت نظام اسلامی وقانون اساسی را خنثی کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار