معاون ‌شهردار‌ شیراز:علاوه بر سالن‌ها و مجموعه‌های سرپوشیده شهرداری شیراز و اداره ورزش و جوانان در مجموع در باغ جنت، زیباشهر و پارک‌های سطح شهر، ظرفیتی معادل 109 هزار و 600 نفر برای اسکان ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸ 18 March 2015

به گزارش فارس به نقل از تسنیم؛رمضان امینی اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شیراز و شهرداری هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌های مرتبط انجام داده و در صورت ادامه بارندگی‌ها ‌در ایام نوروز نیز هرگونه خدمات‌رسانی لازم به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

وی افزود: علاوه بر سالن‌ها و مجموعه‌های سرپوشیده شهرداری شیراز و اداره ورزش و جوانان در مجموع در باغ جنت، زیباشهر و پارک‌های سطح شهر، ظرفیتی معادل 109 هزار و 600 نفر برای اسکان ایجاد شده است.

امینی با بیان اینکه شهر شیراز آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی است، تصریح کرد: در مناطق 10‌گانه شهر ستاد هدایت مسافران نوروزی، ایجاد و مسئولیت‌های افراد کاملا مشخص و خودروهای ویژه نیز پیش‌بینی شده و به تعداد کافی برشور منتشر شده است.

وی همچنین با اشاره به پیش‌بینی نصب 50 کانکس وی‌آی‌پی برای مسافران نوروزی در باغ جنت، گفت: این کانکس‌ها 32 متر مربع فضا دارد و تمام امکانات یک سوئیت در آن دیده شده که می‌تواند پذیرای دو تا سه خانواده کم جمعیت باشد.

معاون اجرایی شهردار شیراز از پیش‌بینی تورهای گردشگری، انتشار روزانه 250 هزارنسخه نشریه شهرراز به همراه 250 هزار نقشه شهر و توزیع رایگان آن و پیش‌بینی 40 غرفه برای ترویج فرهنگ مسافرت و معرفی شیراز در این ایام خبر داد و گفت: امسال از ظرفیت بسیج نیز استفاده کرده‌ایم و 350 نفر نیروی بسیج تحت عنوان همیار شهرداری در جلوگیری از برپایی چادر در اماکن ممنوعه و جمع‌آوری چادرهای برپا شده و هدایت مسافران به کمپ‌ها و محل‌های مجاز برای برپایی چادر، با شهرداری همکاری می‌کنند.

برچسب ها: نوروز ، شیراز ، سفر نوروزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار