تابناک گزارش می‌دهد؛
با رسیدن به روزهای پایانی ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، دقایق برای احزاب و جبهه‌ها در استان قزوین به شدت نفس گیر دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۵۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 24 December 2015
به گزارش تابناک از قزوین، ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که احزاب و جبهه‌های سیاسی در استان در این دقایق پایانی به دقت ثبت‌نام ها را دنبال میکنند.
در شرایطی که قدرت‌الله علیخانی به عنوان لیدر جریان اصلاحات در استان قزوین حضور خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی دانسته بود صبح امروز راهی بویین زهرا شد تا از حوزه انتخابی بویین زهرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کند.
این در حالی است که اصولگرایان در بویین‌زهرا در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برند و در حالی که عباسپور نماینده فعلی و اصولگرای این شهرستان در انتخابات شرکت کرده است، فصیحی رامندی یکی از چهره‌های برجسته و اصولگرای استان قزوین نیز گویا قصد دارد از حوزه انتخابی بویین زهرا در انتخابات شرکت کند.
در قزوین نیز ناصر قوامی نماینده پیشین مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با همراهی برخی چهره‌های اصلاح‌طلب راهی ستاد انتخابات شد تا برای حضور در انتخابات ثبت نام کند.
داوود محمدی، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین نیز کار ثبت نام خود از قزوین را به دقایق پایانی موکول کرده است .
اما در تاکستان از شب گذشته زمزمه‌هایی از حضور اعضای شورای شهر تاکستان در انتخابات مجلس نیز شنیده می شود.
این در حالی است که طاهرخانی نماینده دور قبل مردم تاکستان در مجلس نیز که از چهره‌های اصلاح طلب این شهرستان است امروز ثبت نام خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی قطعی خواهد کرد.
رجب رحمانی نماینده اصولگرای تاکستان نیز در این روزهای باقی مانده ثبت نام خود را برای حوزه انتخابی تاکستان قطعی خواهد کرد تا دو قطبی اصلاح‌طلب و اصولگرا در این شهرستان تکمیل شود.
روزهای باقی مانده روزهای حساس و سرنوشت سازی برای استان قزوین محسوب می شود و باید دید که در این ساعات جریانات سیاسی ، چه سرنوشتی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای خود رقم خواهند زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار