کد خبر: ۱۵۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 23 December 2015

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، با تاکید بر لزوم شفافیت در اطلاع رسانی به مردم، گفت: دولت یازدهم به این موضوع باور دارد که با عملکرد صادقانه و پاسخگویی، درمقابل هرعامل خدشه واردکننده به اعتماد مردم قاطعانه بایستد.

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی، روز چهارشنبه با بیان این مطلب در نشست ستاد انتخابات کرج، افزود: شفافیت و صداقت ، موجب می شود مردم بدانند که دولت در مقابل عملکرد خود پاسخگوست و دولت تدبیر و امید نیز معتقد است بایدصادقانه در مورد عملکرد خود اطلاع رسانی کند.

وی ادامه داد: ما با دو انتخابات مهم و حساس مواجه هستیم، انتخاباتی که تاثیر عمیقی بر سیاست های اجرایی کشور خواهد داشت و به همین سبب باید آمادگی کامل برای حضور گسترده و حماسی مردم ایجاد شود.

فرماندار کرج، در ادامه به ضرورت حضور پر رنگ و آزادانه فعالان عرصه اطلاع رسانی، اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش اخبار انتخابات اشاره کرده و گفت: برای اولین بار با دعوت از اصحاب رسانه و اعتماد به آنان میز خبرنگاران در ستاد انتخابات این شهرستان مستقر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف ایجاد بسترهای لازم برای خبرنگاران انجام شده تا با آزادی کامل در تمامی مراحل ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، اطلاع رسانی و پوشش خبری را انجام دهند.

ایرانی اضافه کرد: با این رفتار به مردم پیام داده می شود که قضاوت افکار عمومی برای ما مهم است و در چارچوب قانون و در مراحل مختلف انتخابات اطلاع رسانی شفاف خواهیم داشت.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت همدلی و وفاق میان مسئولان کمیته ها و اعضای ستاد انتخابات تاکید کرده و گفت: همانطور که هیات های نظارت و اجرایی ستاد انتخابات بعد از شکل گیری، با انسجام و همدلی در کنار هم کار خود را آغاز کرده اند و شاهد هماهنگی خوب هیات نظارت و اجرا هستیم.

ایرانی خاطرنشان کرد: در ستاد انتخابات نیز باید برای به انجام رساندن وظیفه خدمت رسانی و امانت داری ، تلاش شود تا با وفاق و همدلی، مسئولیت های این ستاد به نحو احسن انجام پذیرد.

وی خطاب به مسئولان کمیته های ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: شما ارکان اصلی برگزاری انتخابات سالم و قانونمند هستید که باید تمام فعالیت های خود را در چارچوب قانون و با رعایت امانت داری انجام دهید.

وی اضافه کرد: باید از تجربیات برگزاری انتخابات گذشته درس گرفت و نقاط ضعف ستاد در دوره های قبل را برطرف کرد،

ضمن اینکه باید این نکته هم در نظر باشد که هر انتخاباتی ، ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را دارد که باید به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد و از ظرفیت های موجود بهره مند شویم.

وی در پایان از اعضاء ستاد انتخابات شهرستان کرج خواست تا با مسئولیت پذیری نسبت به وظایف کمیته های زیرمجموعه خود و برگزاری منظم جلسات کمیته های ستاد اهتمام داشته و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد انتخابات ارائه دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار