کد خبر: ۱۵۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 23 December 2015
فرماندار شهرستان کرج گفت: شفافیت و صداقت دو اصل مهم در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات استان البرز اظهار داشت: برگزار کنندگان انتخابات دو اصل شفافیت و صداقت را در دستور کار خود قرار داده‌اند و در مقابل هر گونه عملی که به این انتخابات خدشه وارد کند می‌ایستند.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بارها و بارها با حضور پرشور خود در انتخابات ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هرگز آرمان‌های آن را به فراموشی نخواهند سپرد.

فرماندار کرج تأکید کرد: در انتخابات آتی نیز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و به ویژه مردم استان البرز با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و به اصلح‌ترین افراد رأی خواهند داد.

ایرانی با اشاره به اینکه ما با دو انتخابات مهم و حساس را در اسفندماه برگزار خواهیم کرد خاطرنشان ساخت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری را برای کشور رقم خواهد زد.

وی اطلاع رسانی دقیق و درست از روند برگزاری انتخابات را توسط خبرنگاران مهم ارزیابی کرد و گفت: برای شفاف سازی از روند برگزاری انتخابات برای نخستین بار میز خبرنگاران در ستاد انتخابات این شهرستان مستقر شده است.

فرماندار کرج هدف از ایجاد این مهم را فراهم کردن بسترهای لازم برای فعالیت خبرنگاران عنوان کرد و افزود: با ایجاد میز خبرنگاران در ستاد انتخابات کرج،‌ رسانه‌ها با آزادی کامل در تمامی مراحل ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی فعالیت خواهند کرد و اطلاع رسانی درستی را در پوشش اخبار انتخابات خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار