رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی:
رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا پایان سال جاری ۲۰۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان تشکیل می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۳۲کارگاه اقتصاد مقاومتی در استان خراسان جنوبی تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۵۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ 23 December 2015

محمد زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های بسیج سازندگی در زمینه راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی برای محرومیت‌زدایی در روستاهای استان است.

وی با بیان اینکه فروش محصولات تولیدی و استمرار تولید از دیگر دغدغه‌های ما است، افزود:کار کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کمک به اشتغال در روستاها بوده و برای اینکه ایرادها برطرف شود، نیاز به آموزش داریم.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در 9 ماه گذشته 532کارگاه اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل شده است، گفت: در این مدت تاکنون توانستیم بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون تومان را جذب کنیم.

زهرایی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان سال 200 کارگاه اقتصاد مقاومتی دیگر در خراسان جنوبی تشکیل شود، افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان سال بتوانیم 5 میلیارد تومان از اعتبارات را در این راستا جذب کنیم.

وی اظهار داشت:کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در قالب عرصه‌های پرورش زنبور عسل، پرورش شتر مرغ، قارچ، ماهی، دام‌های سبک، گلخانه‌ای و در بخشی دیگر شامل عرصه‌های صنایع تبدیلی از جمله قالی‌بافی و صنایع تبدیلی است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه برای امسال 11 میلیارد تومان در بخش کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی پیش بینی شده است، گفت: در سال گذشته برای کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی 3 میلیارد و 900 میلیون تومان پیش بینی شده بود.

زهرایی با بیان اینکه شهرستان طبس پیشرو در کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی است، افزود: شهرستان‌های فردوس، بشرویه و بیرجند در خراسان جنوبی در عرصه کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت خوبی دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار