مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: بیشترین سهم عناوین برتر کسب شده از جشنواره‌های هنری ملی و بین‌المللی از آن هنرمندان عکاس استان اردبیل است.
کد خبر: ۱۴۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 20 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، رحمان مجرد با بیان اینکه بیشترین سهم عناوین برتر کسب شده از جشنواره‌های هنری ملی و بین‌المللی از آن هنرمندان عکاس استان اردبیل است، اظهار داشت: ظرفیت موجود در هنرمندان استان، قابل توجه است و حوزه هنری با توان حداکثری سعی در توجه، حفظ و احیای این امور دارد.

وی گفت: حوزه هنری استان اردبیل هرگونه فعالیت هنری توسط هنرمندان استان را پیگیری کرده و به نیازهای رشته‌های مختلف هنری توجه ویژه‌ای دارد.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل افزود: هم اکنون در دومین سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» از میان 5705 اثر ارسالی از 1558 نفر شرکت‌کننده در بخش عکاسی احمد زعفری و حسین ملکی از اردبیل موفق به حضور در این سوگواره شدند.

این هنرمند بیان کرد: داوری دومین سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» را افشین شاهرودی، علیرضا کریمی صارمی و حسن غفاری برعهده داشتند و نمایشگاه این سوگواره از پنجشنبه 26 آذر 94 در رواق هنری برج میلاد به نمایش در می‌آید.

مجرد یادآور شد: سجاد دادپور یکی دیگر از هنرمندان عکاس استان است که در سومین دوره جشنواره ملی عکس قرآن در آئینه تصویر حضور موفقی را تجربه کرده است.

وی افزود: حضور مجید خالقی مقدم و سلام عشقی از استان اردبیل در دومین جشنواره عکس تعاون، با داوری: کاوس صادقلو، محمدرضا بهشتی منفرد و منصوره معتمدی، از میان 1305 قطعه عکس، افتخار دیگری است که توسط عکاسان اردبیلی در آذرماه 94 به دست آمده است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، رحمان مجرد مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل هم در جشنواره ملی عکس کوهبان که به مناسبت 11 دسامبر روز جهانی کوهستان، با مشارکت دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، هیئت کوهنوردی استان تهران، انجمن حفظ محیط کوهستان و انجمن کوهنوردان ایران برگزار شد در بخش تخریب کوهستان حضور موفقی را تجربه کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار