سخنگوی سازمان آتش‎نشانی بابل از وقوع سه حادثه آتش‌سوزی هم‌زمان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 19 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، امید حسن‌زاده اظهار کرد: پیرو اطلاع‌رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر وقوع حریق یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان دانشجوی 24 بلوار کشاورز، بلافاصله سه اکیپ عملیاتی از ایستگاه عملیاتی شماره یک این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محیط کردند.

وی افزود: کارشناسان آتش‌نشانی کانون حریق را اتاق خواب و علت احتمالی وقوع حریق را نشتی گاز دانستند، در این حادثه به کسی آسیب نرسید.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی بابل از حریق مغازه روکش صندلی خودرو در خیابان طبرسی بابل خبر داد و تصریح کرد: پیرو اطلاع‌رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر وقوع حریق در یک باب مغازه روکش صندلی خودرو واقع در خیابان شیخ طبرسی، بلافاصله دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و سه این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای کامل حریق و ایمن سازی محیط کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شدت حریق به حدی بوده که شعله‌های آتش در حال سرایت به سقف مغازه و سه باب از مغازه‌های اطراف بوده که با اقدام به موقع ماموران آتش‌نشانی از این امر جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسید، ادامه داد: کارشناسان سازمان پس از بررسی‌های اولیه، علت احتمالی وقوع حریق را اتصالی برق عنوان کردند.

حسن‌زاده از حادثه حریق انبار کاه در روستای کامی کلا بابل خبر داد و بیان کرد: پیرو اطلاع‌رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر وقوع حریق در یک انبار کاه واقع در روستای کامی کلای بندپی غربی، بلافاصله سه اکیپ عملیاتی از ایستگاه شماره یک این سازمان به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محیط کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی بابل با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیب نرسید ولی 3 هزار بسته کاه شالی در شعله‌های آتش سوخت و به سقف و دیوارهای انبار خسارات وارد کرد، گفت: علت وقوع حریق توسط کارشناسان علت‌یابی حریق در دست بررسی است.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار