فرماندار ایوان گفت:
فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، برای برگزاری انتخاباتی سالم و بوجود آوردن فضای مناسب، ترغیب و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه مجریان انتخابات است.
کد خبر: ۱۴۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 16 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، فرماندار ایوان گفت: وظیفه مجریان انتخابات، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، برای برگزاری انتخاباتی سالم و بوجود آوردن فضای مناسب، ترغیب و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام گزارش داد: معروف بسطامی در نشستی با هیئت اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و اعضاء هیئت اجرایی انتخابات این مجلس در شهرستان ایوان، اظهار کرد: یکی از حساس‌ترین مسائلی که در سرنوشت مردم و نظام تأثیر بسیار زیادی دارد، مسئله انتخابات است و بر اساس اهداف و آرمان‌های نظام و آن‌چه در قانون اساسی پیش‌بینی شده، لازم است مردم در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان کشور مشارکت داشته باشند و به همین دلیل نمایندگان خود را برای حضور در دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی که مصدر این سیاستگذاری‌ها هستند، انتخاب می‌کنند.

وی با بیان این‌که «برای انجام این امر مهم در سطح شهرستان، نیازمند کمک و استفاده از دانش، تجربه و توانمندی‌های معتمدین هستیم»، افزود: دلیل انتخاب این افراد، اعتمادی بود که نسبت به صداقت و امانتداری همه این عزیزان داشته‌ایم و امیدواریم شما نیز در طول برگزاری انتخابات، این اعتماد را به نحو احسن پاسخگو باشید.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات فراهم کردن زمینه و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی شفاف و سالم و بوجود آوردن فضای مناسب برای ترغیب و تشویق و جلب مشارکت و حضور حداکثری مردم در امر انتخابات است.

فرماندار ایوان با اشاره به این‌که «ما بر اساس قانون ملزم به انجام وظیفه خود در کمال صداقت، امانتداری و صیانت از آراء مردم هستیم»، تصریح کرد: آن‌چه برای ما ملاک و حائز اهمیت است، حرکت در چارچوب قانون از آغاز تا پایان انتخابات و عدم جانبداری یا مخالفت با کاندیداها و دوری از مسائل حاشیه‌ای است و نتیجه هرچه باشد برای ما اهمیتی ندارد و هر کس با رأی مردم انتخاب شود، برای ما قابل احترام است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار