نماینده شهرستان های رودسر و املش:
خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات و عملکردهای فراوانی در رفع محرومیت زدایی بخش رحیم آباد و شهرستان رودسر انجام گرفته و این خدمات در این دولت نیز با شدت بیشتر ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ 16 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، فرماندار رودسر در جمع اهالی روستای طول لات از بخش رحیم آباد گفت: برنامه های زیرساختی روستاهای کمتر توسعه یافته در اولویت پیگیری هستند.

امیر جانبازی رودسری شامگاه یکشنبه در این دیدار مردمی که با حضور نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش و مسوولان محلی انجام شد، با توجه به درخواست دهیاران بخش رحیم آباد رودسر برای حل مشکلات زیرساختی روستاهای تابعه و دیگر مناطق کمتر توسعه یافته قول مساعد داد.

وی گفت: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات و عملکردهای فراوانی در رفع محرومیت زدایی بخش رحیم آباد و شهرستان رودسر انجام گرفته و این خدمات در این دولت نیز با شدت بیشتر ادامه دارد.

جانبازی رودسری در ادامه از اختصاص 250میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه راه روستایی قلعه گردن بخش رحیم آباد از محل تبصره 22ماده 180 خبر داد و گفت؛ عملیات اجرایی این پروژه در 94آغاز می شود.

نماینده شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار از مدیران اجرایی این شهرستان خواست شتاب بخشی در روند انجام پروژه های عمرانی را با اولویت در مناطق پر جمعیت و کمتر توسعه یافته را مد نظر قرار دهند.

محمد مهدی رهبری املشی افزود: برغم تلاش مسوولان در رفع محرومیت ها، کماکان در برخی از مناطق این شهرستان روند توسعه مطلوب نیست و باید بیش از این کار شود.

وی با بیان اینکه ارتباط دو سویه مردم و مسوولان عملی ارزشمند و باعث اعتماد سازی می شود، اظهار کرد: هر قدر این ارتباط بیشتر شود بطور قطع نتایج آن به نفع همه خواهد بود و در مجموع منافع و مصالح نظام را به دنبال خواهد داشت.

رهبری املشی با بیان اینکه مدیران بایستی در مواجهه با حجم خواسته های مردم آستانه تحمل خود را بالا ببرند، تاکید کرد: آنان باید در این زمینه شفافیت لازم را به خرج دهند تا مردم بیشتر به آنان اعتماد و اطمینان کنند و این رویه می تواند روند کار را به خوبی به جلو ببرد.

بخشدار بخش رحیم آباد رودسر نیز در این نشست لزوم احداث مجتمع های فرهنگی و ورزشی را برای جوانان این منطقه خواستار شد.

منصور سعادت نژاد افزود: این بخش از جوانان مستعد و خلاق بهره مند است که باید برای آنان بیشتر سرمایه گذاری کنیم.

ابراهیم باقر پور دهیار روستای طول لات بخش رحیم آباد رودسر نیز در این نشست بر ضرورت تامین آب آشامیدنی بهداشتی، رفع ضعف برق و ساخت اماکن ورزشی را در این روستا خواستار شد.

در ادامه این نشست چند تن از دهیاران مناطق مختلف بخش رحیم آباد به بیان مسائل و مشکلات حوزه روستایی خود پرداختند و مسائل و مشکلات مطروحه را با مسوولان در میان گذاشتند.

بخش رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر در شرق مرکز گیلان بیش از 200روستا، 700کیلومتر مربع وسعت و حدود 30هزار نفر جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار