کد خبر: ۱۴۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 13 December 2015

 به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی این استان، مراد جلیلیان، اظهار کرد: یک باب از این کتابخانه ها، در پارک رزمندگان در زمینی به گستره 400 مترمربع و در دو طبقه احداث خواهد شد.

 

وی، افزود: برای احداث این کتابخانه یک میلیارد ریال از محل اعتبارهای شهرستانی از سوی فرمانداری ایلام اختصاص یافته است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام، تصریح کرد: یک باب دیگر در پارک هفت تیر محله بانبرز و از محل اعتبارات بافت های فرسوده ساخته می شود.

 

وی، گفت: کتاب بعنوان یکی از مهمترین ابزار ها در جهت رشد و ارتقای فرهنگ در جامعه بوده و توسعه کتابخانه ها بعنوان مراکز مهم فرهنگی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام، اظهار کرد: شهرستان ایلام دارای چهار باب کتابخانه عمومی است که دو باب از این کتابخانه ها در فضای غیر استاندارد و نامناسب مستقر هستند

 

جلیلیان، اضافه کرد: کتابخانه عمومی غلامرضا خان ارکوازی ایلام در یک ساختمان استیجاری مستهلک و قدیمی، کتابخانه عمومی پیامبر اعظم(ص) در یکی از طبقات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام و کتابخانه پروین اعتصامی نیز به علت محدودیت فضا جوابگوی اعضای و مراجعان نیست

 

وی یادآور شد: شهرستان ایلام از نظر فضای کتابخانه ای در وضعیت نامناسبی قرار دارد و رفع این مشکل نیازمند همکاری و توجه مسئولان است و امیدواریم در سال همدلی و همزبانی شاهد توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی استان از جمله در شهرستان ایلام باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار