رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل از ادامه تجسس برای یافتن پیکر تنها جان‌باخته سقوط مینی‌بوس در هراز مرحوم زلفعلی محمودی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 12 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، جمشید نیک‌زاد اظهار کرد: حادثه سقوط مینی‌بوس زائران کربلای حسینی که از اهالی شهرستان فریدونکنار و آمل بودند ساعت 13 و 40 دقیقه روز چهارشنبه مصادف با اربعین حسینی در دره عمیق منطقه وانا اتفاق افتاد.

وی افزود: در این حادثه از بین 18 سرنشین خودروی عمومی 6 نفر مصدوم شده و 12 نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل با اعلام اینکه یازدهمین روز تجسس مفقودین حادثه سقوط مینی‌بوس زائران کربلای حسینی به دره منطقه وانا محور هراز را آغاز کردیم، گفت: در روز نخست حادثه پیکر هفت جان‌باخته تحویل پزشکی قانونی شدند و از آن به بعد نیز پیکر چهار نفر را از از آب بیرون کشیدیم.

این مسئول با اعلام اینکه هم‌اکنون تیم تجسس مفقودان حادثه در این محور مواصلاتی مشغول یافتن تنها مفقود هستند، ادامه داد: امیدواریم هر چه زودتر پیکر مرحوم زلفعلی محمودی از رودخانه هراز بیرون کشیده شود.

نیک‌زاد خاطرنشان کرد: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی، بخشداری و نیروهای مردمی به همراه تیم‌هایی از استان در این مدت تلاش زیادی برای جستجو داشتند.

وی افزود: هم‌اکنون تیم‌های متعددی همانند یک تیم تخصصی کوهستان به همراه افراد آشنا، بومی و محلی در مناطق مشکوک با نصب کارگاه تیرول وارد آب می‌شوند و عملیات تجسس را ادامه می‌دهند.

نیکزاد گفت: از مردم می‌خواهیم در ایام شهادت امام رضا (ع) برای جستجوی تنها مفقود حادثه با دعای خود کمک‌کار نیروهای امداد و نجات باشند تا هر چه زودتر پیکر این جان‌باخته نیز از آب بیرون کشیده شود
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار