مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برگزاری نخستین همایش علمی، ملی تربیت در استان قم گفت: در این فراخوان، یکصد و 73 نفر از فرهنگیان استان قزوین شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 11 December 2015
سالار قاسمی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: استان قزوین با اختصاص دادن آمار قبولی 9.41 درصدی در گروه‌های تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان به خود، بعد از استان تهران توانست در جایگاه یازدهم کنکور سراسری کشور قرار گیرد که این آمار بر اساس رتبه‌بندی سازمان سنجش کشور صورت گرفته است.

وی افزود: استان قزوین توانست رتبه یازدهم کنکور سراسری کشور را به خود اختصاص دهد که معیار سنجش در این زمینه، برگزاری آزمون سراسری مراکز علمی دانشگاهی در کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: موفقیت کسب شده در حوزه علمی استان قزوین، نتیجه زحمات و تلاش‌های حوزه معاونت آموزش متوسطه، رؤسا، معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه مناطق، مشاوران، مدیران و دبیران مدارس این استان است.

قاسمی ادامه داد: در راستای موفقیت کسب شده در استان قزوین، باید همه تلاش کنیم تا بتوانیم جزو 5 استان برتر کشور باشیم که تحقق و دستیابی به این هدف مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و مبتنی بر اصول نوین آموزشی است.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه نخستین همایش علمی،ملی تربیت در تاریخ پنجم بهمن‌ ماه سال جاری در شهر قم برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این فراخوان، یکصد و 73 نفر از فرهنگیان استان قزوین شرکت کرده‌اند.

قاسمی یادآور شد: همایش علمی، ملی تربیت از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه فراخوان نخستین همایش علمی، ملی تربیت با انجام نامه اداری و سایت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به نواحی و مناطق این استان اطلاع‌رسانی شده است، اضافه کرد: در این راستا یکصد و 73 مقاله از فرهنگیان این استان جمع‌آوری و به دبیرخانه همایش در اداره کل آموزش و پرورش استان قم ارسال شده است.

قاسمی با بیان اینکه در برگزاری همایش علمی، ملی تربیت محوریت‌های مختلفی دنبال می‌شود، یادآور شد: از جمله موارد آن می‌توان به تعیین نسبت تربیت اسلامی با ساختارهای 6گانه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین، تربیت از دیدگاه دین، تربیت و فناوری‌های نوین،‌ روش شناسی تربیت و تربیت و فرهنگ ایرانی ـ اسلامی اشاره کرد.

گفتنی است، نخستین همایش علمی ـ ملی تربیت، پنجم بهمن ماه سال جاری در شهر قم برگزار و علاوه بر چاپ مقالات برگزیده در کتاب علمی ـ پژوهشی همایش، به صاحبان مقالات برتر هدایای ارزشمندی نیز اهدا می‌شود.

انتهای پیام/77018/ج30/پ3003

http://fna.ir/X9GB23

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار