کد خبر: ۱۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶ 15 March 2015

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور به مدت سه روز به میزبانی هیئت بدمینتون استان فارس و در شهر شیراز برگزار شد و با قهرمانی نماینده اعزامی بدمینتون قم در 2 بخش دوبل و انفرادی این پیکارها به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات رده سنی پیشکسوتان بدمینتون قهرمان کشور که سه روز به طول انجامید، بدمینتون بازانی از استان‌های مختلف کشور به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت محمدرضا مطیع نماینده اعزامی از هیئت بدمینتون قم عنوان قهرمانی بخش انفرادی و همچنین مقام نخست بخش دوبل بدمینتون مردان پیشکسوت کشور را کسب کرد.

در این مسابقات که در شهر شیراز برگزار شد، محمدرضا مطیع و کاظم افشاری 2 نماینده اعزامی هیئت بدمینتون استان قم در بخش مردان بودند که طی آن مطیع چهره شاخص تیم قم بود که در بخش انفرادی رده سنی 35 تا 39 سال عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در حالی که ترکیب تیم اعزامی بدمینتون پیشکسوتان قم را بدمینتون بازان مطرح استان قم در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور یعنی محمدرضا مطیع و کاظم افشاری تشکیل می‌دادند، مطیع توانست با استفاده از سال‌ها تجربه خود در این رشته یک بار دیگر عنوان قهرمانی کشور را کسب کند.

در این رقابت‌ها که در رده‌های سنی 35 تا 39 سال، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال، 50 تا 54 سال، 55 سال به بالا در شهر شیراز برگزار شد مطیع نماینده هیئت بدمینتون قم در پیکارهای رده سنی 35 تا 39 سال با رقبای خود از استان‌های مختلف برای قرار گرفتن در بین برترین‌ها به رقابت پرداخت.

نخستین موفقیت بدمینتون بازان اعزامی قم به این دوره از پیکارهای پیشکسوتان قهرمانی کشور، در رده سنی بالای 35 سال به دست آمد که طی آن محمدرضا مطیع از تیم بدمینتون پیشکسوتان قم بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد.

در پایان رقابت های بخش انفرادی رده سنی 35 تا 39 سال بدمینتون پیشکسوتان کشور محمد مطیع از قم در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، علی موذن از سمنان به مقام دوم دست یافت و عنوان سوم مشترک را سیامک رجبی از زنجان و احمدرضا حری از مرکزی کسب کردند.

همچنین در حالی که رقابت‌های بدمینتون رده سنی پیشکسوتان قهرمانی کشور در دو بخش انفرادی و دو نفره به انجام رسید، در بخش دو نفره و پایان پیکارهای رده سنی 35 تا 39 سال تیم دو نفره محمدرضا مطیع از هیئت بدمینتون قم و علی موذن از زنجان به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

در رقابت‌های رده سنی بالای 35 سال بخش دو نفره مسابقات فرهاد منهی و سیامک رجبی از زنجان نایب قهرمان شدند، و مقام سوم مشترک به تیم‌های دوبل علیرضا مصطفی‌راد و علیرضا قاسمی از گلستان و هادی جعفری و علیرضا شهرکی از سیستان و بلوچستان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار