رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام روان بودن ترافیک در محور هراز، گفت: با ریزش شدید برف در بخش لاریجان 100 خودرو گرفتار شده در مسیر برفی و تونل‌ها از خطر سرما رها شده و به سوی مقاصد خود هدایت شدند.
کد خبر: ۱۴۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 08 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی نوری‌پور اظهار کرد: هم‌اکنون تردد در محور مواصلاتی هراز برقرار بوده و ترافیک این جاده شریانی در دو سمت آمل به تهران و برعکس روان است.

وی با تاکید بر اینکه از صبح امروز تردد همه خودروهای سبک و سنگین در محور مواصلاتی هراز برقرار شده و جاده شریانی بازگشایی شد، افزود: بارش شدید برف، کولاک و وزش شدید باد این محور مواصلاتی طی روزهای گذشته تردد را مسدود کرد و رهایی خودروها از برف، کولاک و سرما با همکاری راهداری، اداره راه و شهرسازی لاریجان و پلیس‌راه انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران تصریح کرد: هم‌اکنون آسمان منطقه لاریجان صاف و نیمه‌ابری است.

این مسئول با اشاره به استقرار خودروهای نمک‌پاش، آب‌نمک‌پاش، گریدر، لودر و ماشین‌های سبک برای عدم یخ‌زدگی جاده، تردد آسان و روانی رفت و آمدها در محور هراز، بیان کرد: رانندگان حتماً با به همراه داشتن وسایل گرمایشی، زنجیرچرخ و مطمئن بودن از سیستم گرمایی خودرو برای رانندگی در محور هراز وارد مسیر شوند و با به همراه داشتن مواد غذایی لازم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با گوش سپردن به اوامر مأموران پلیس‌راه، راهداران و نیروی انتظامی، از مسافرت‌های غیرضروری و بی‌مورد خودداری کنند.

نوری‌پور با اشاره به مسدود شدن مسیرهای روستایی محور هراز بر اثر ریزش برف شدید، گفت: با همکاری راهداران مسیرهای روستایی همانند لاسم، منطقه بهرستاق و آب‌گرم بازگشایی شده و یا در حال عملیات بازگشایی است.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار