حضور دیرهنگام و ناامید کننده سگ‎های زنده‎یاب در روز پنجم حادثه سقوط مینی‎بوس به رودخانه خروشان با هوای سرد و برف سنگین منطقه از طنزهای تلخ امدادرسانی در مازندران است!
کد خبر: ۱۴۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 07 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، حادثه ناگوار سقوط یک دستگاه مینی بوس حامل زائران فریدونکناری کربلا در حالی فردا وارد ششمین روز خود میشود که هنوز سرنوشت سه جسد احتمالی این واقعه مشخص نشده است و ابراز گلایه های مردم روستای جزین ظاهرا بر حجم تلاشهای نیروهای امدادی افزوده است.
شنیده شده یافت نشدن پیکر این مفقودین و تشییع نمادین و تابوت خالی توسط خانواده ها منجر به اعتراض آنان در دیدار استاندار مازندران شد تا پس از تشکیل جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بحران، معاون هلال احمر، شهردار، فرماندار و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی آمل به ریاست استاندار مازندران، فلاح دستور پیگیری ویژه صادر کند به همین دلیل امروز در پنجمین روز از حادثه جستجوی ویژه با سگ‌های زنده‌یاب و غواص حرفه‌ای آعاز شود.
در شرایطی که بارش برف و سرمای هوا کار یافتن مفقودان را سخت تر کرده است، در نخستین ساعات بامداد  امروز افزون بر نیروهای امدادی از دستگاه‎های امدادی و شهرداری آمل و ساری تجهیزاتی مانند لودر، بولدوزر، بیل مکانیکی، سگ زنده‌یاب، غواص حرفه ای کشور و استان و 150 امدادگر سرعت بیشتری به تفحص مفقودان این حادثه داده شد.
گسیل دیرهنگام این نیروها و تجهیزات امروز عصر موجب یافته شدن یکی از چهار پیکر مفقود شده و کاهش این تعداد به سه پیکر شد اقدامی که ای کاش در ساعات نخست انجام می‎شد.
حضور دیرهنگام و ناامید کننده نیروهای زبده و سگ‎های زنده‎یاب در روز پنجم حادثه رودخانه هراز آنهم با وجود سقوط مینی‎بوس منهدم شده به رودخانه خروشان و هوای بسیار سرد و برف سنگین ارتفاعات منطقه از طنزهای تلخ امدادرسانی در مازندران است! ای کاش اینروزها بیشتر وقتی برای مردم داشته باشیم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار