کد خبر: ۱۴۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 06 December 2015

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه در دهه پایانی ماه صفر کارگاه آموزشی طلایه‌داران امر به معروف‌ و‌ نهی از منکر در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: در این کارگاه مسئولان تشکل‌های مردمی و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر حضور دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه مردم غیور ایران و شیعیان با حضور پر شور خود در پیاده‌روی اربعین حسینی حماسه‌ای را آفریدند که به طور قطع این اقدام عظیم در تاریخ تشیع ثبت می‌شود، اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه پایانی ماه صفر در استان البرز برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در این دهه کارگاه آموزشی تحت عنوان طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: در این کارگاه مسئولان تشکل‌های مردمی و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس تکلیف برنامه‌های خاص و یژه‌ای برای دهه آخر ماه صفر در دستور کار خود قرار داده است، افزود: اعزام مبلغان به مراکز روستا و شهر در این دهه جزو برنامه‌های اولویت‌دار به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعودی با اشاره به اینکه روزهای پایانی ماه صفر با رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) مصادف شده که در این ایام هیئت‌های عزاداری استان برنامه‌های ویژه برگزار می‌کنند، خاطرنشان کرد: در صورت لزوم، مبلغان به هیئت‌های عزاداری استان البرز اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس به مناسبت دهه آخر ماه صفر در دستور کار این سازمان قرار دارد، تصریح کرد: روحانیون مستقر در 60 مرکز از مراکز روستایی استان نیز در راستای ارائه خدمات فرهنگی و برگزاری این گفتمان‌ها مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه این گفتمان‌ها به منظور آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با معارف اهل بیت‌(ع) برگزار می‌شود، تصریح کرد: امید است همه روزه شاهد توسعه فرهنگ حسینی در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار