رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام رهایی 10 خودروی گرفتار در برف در مسیر روستایی لاریجان، گفت: ترافیک محور هراز نیمه‌سنگین و روان است.
کد خبر: ۱۳۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 05 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی نوری‌پور  اظهار کرد: ترافیک محور مواصلاتی هراز در برخی مناطق نیمه‌سنگین و در دیگر مناطق روان است.

وی افزود: ترددها در مبادی خروجی مازندران، نارنجستان، تونل شماره یک و پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان بیشتر از دیگر مناطق است.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران هوای امشب بخش لاریجان و محور هراز را صاف و نیمه‌ابری با سرمای شدید دانست و خاطرنشان کرد: در روز جمعه شاهد ترافیک سنگین در برخی مناطق همانند پارک جنگلی آمل، تونل یک، نارنجستان، شنگلده و ابتدای محور چلاو بودیم.

این مسئول با اشاره به اینکه روز جمعه عملیات رهایی تعداد 10 خودروی گرفتار در برف روستای لاسم از مسیر روستایی منطقه لاریجان با موفقیت انجام شد، بیان کرد: هم‌اکنون علاوه بر رهسپار شدن مسافران تعطیلات گذشته به سمت تهران، شاهد بازگشت مسافران و زائران کربلای حسینی شمال کشور به شهرها و روستاهای‌شان هستیم.

نوری‌پور با تاکید بر آماده‌باش بودن راهداران برای خدمت‌رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: روز گذشته تنها محدودیت ترافیکی در محور مواصلاتی هراز ممنوعیت تردد خودروهای سنگین و کامیون‌ها به جز خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد‌شدنی بود.

وی در توصیه‌ای به رانندگان یادآور شد: رانندگانی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان کامل داشته و حتما با همراه داشتن وسایل گرمایشی و مطمئن بودن از سیستم گرمایی خودرو، مواد غذایی مورد نیاز با خود حمل کنند.

نوری‌پور گفت: افرادی که در این محور مواصلاتی تردد دارند قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با گوش سپردن به اوامر ماموران پلیس‌راه، راهداران و نیروی انتظامی، از سبقت و سرعت بی‌جا خودداری کنند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار