مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: سه پروژه گازرسانی با جدیت در حال اجرا می‌باشد که انتظار می‌رود تا پایان سال آینده بتوانیم به 26 روستا از توابع شهرستان تاکستان گازرسانی کنیم.
کد خبر: ۱۳۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 05 December 2015
فتحعلی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، گزارشی از اقدامات در حال انجام گازرسانی به روستاهای استان قزوین ارائه و اظهار کرد: در حال حاضر سه پروژه گازرسانی با جدیت در حال اجرا می‌باشد که انتظار می‌رود تا پایان سال آینده بتوانیم به 26 روستا از توابع شهرستان تاکستان گاز رسانی کرده تا درصد بیشتری از روستاییان این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

وی با بیان میزان بودجه مورد نیاز در اتمام پروژه‌های گازرسانی به 26 روستای شهرستان تاکستان عنوان کرد: مبلغی بالغ بر 200 میلیارد ریال برای انجام این پروژه‌ها مورد نیاز بوده که از منابع مالی اختصاص داده شده بند (ق) بودجه تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: تاکنون 84 درصد از روستاهای توابع شهرستان تاکستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده که با اتمام پروژه‌های در دست اجرا می‌توانیم به 91 درصد روستاهای این شهرستان خدمات‌رسانی کنیم.

نجفی خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت نفت روستاهای بالای 20 خانوار تا اواخر سال 96 از طریق تزریق بودجه از محل منابع بند (ق) بودجه از نعمت گاز طبیعی برخودار می‌شوند.

گفتنی است، در راستای این طرح تا سال 96، تعداد 89 درصد از خانوارهای روستاهای استان قزوین باید از گاز طبیعی بهره‌مند شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار