رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل از به‌کارگیری 25 ماهی‌گیر و دهیار بخش لاریجان مازندران برای پیوستن به تیم جست‌وجوی مفقودان حادثه سقوط مینی‌بوس در رودخانه هراز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶ 03 December 2015
به گزارش تابناک مازندران،جمشید نیک‌زاد گفت: با توجه به سخت بودن عملیات جست‌وجوی مفقودان حادثه سقوط مینی‌بوس حامل زائران کربلای حسینی در محور مواصلاتی هراز، ظهر امروز نشست اضطراری با دهیاران منطقه و بخشدار لاریجان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا 25 ماهی‌گیر و دهیاران بخش لاریجان مازندران برای پیوستن به تیم جست‌وجوی مفقودان در رودخانه هراز اضافه شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل خاطرنشان کرد: از نخستین ساعت بروز حادثه کار تجسس مفقودان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه عملیات تجسس در منطقه پنج‌آب حدود 15 کیلومتر پایین‌تر از محل حادثه آغاز شده و در این بین جسد یکی از جان‌باختگان صبح امروز از رودخانه خارج شد، تصریح کرد: هم‌اکنون 10 دهیار و 15 ماهی‌گیر برای کمک به عوامل جست‌وجو به این جمع اضافه شدند.

نیک‌زاد با اشاره به خروشان بودن رودخانه هراز، وجود ریشه‌ها و تنه درختان قطور به همراه سرعت بالای آب، ادامه داد: استفاده از امکانات و افراد بومی می‌تواند سرعت یافتن مفقودان را افزایش دهد.

وی گفت: عملیات یافتن مفقودان با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل، جمعیت هلال‌احمر، بخشداری و نیروهای مردمی در حال انجام است.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار