کد خبر: ۱۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵ 14 March 2015
مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: نهمین همایش تجلیل از نخبگان علمی و المپیادی دانش‌آموزی این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس حمید محمدنسب بعدازظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: نهمین همایش تجلیل از نخبگان علمی و المپیادی دانش‌آموزی این شهرستان صبح فردا برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همراه است.

محمدنسب با اعلام اینکه در این همایش 64 نخبه علمی و المپیادی آمل تجلیل می‌شوند، افزود: در این همایش نخبگان با خانواده‌هایشان حضور پیدا می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: علاوه بر نخبگان و مسئولان، تعدادی از دانش‌آموزان تیزهوش و مستعدی که هم‌اکنون مشغول به تحصیل در مدارس بوده و از نخبگان آینده تلقی می‌شوند به همراه خانواده‌هایشان در این مراسم حضور دارند.

مدیر آموزش و پرورش آمل با تاکید بر اینکه شهرستان آمل در رشته‌های پژوهشی، تحقیق و تالیفات رتبه نخست مازندران را در اختیار دارد، عنوان کرد: باید از ظرفیت و استعدادهای این شهرستان برای رشد و ترقی تعلیم و تربیت بهره برد.

محمدنسب ادامه داد: همایش تحلیل شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای از دیگر برنامه‌های این شهرستان بوده که با استقبال پرشور فرهنگیان همراه بود.

وی با اعلام اینکه هشت هنرستان آمل در ایام نزدیک شدن به بهار طبیعت نمایشگاه بهاره راه‌اندازی کردند، افزود: همایش علمی بررسی و تحلیل زبان انگلیسی برای نخستین‌بار در مازندران به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد که در آن با حضور اساتید برجسته کتاب‌های زبان و شیوه تدریس آن آموزش داده شد.

محمدنسب با اشاره به اینکه آملی‌ها در بخش بسیج فرهنگیان و تالیف کتاب توانستند رتبه برتر کشور را از آن خود کنند، اظهار کرد: دانش‌آموزان این شهرستان نیز 50 درصد سهمیه اعزام به مسابقات هنرستان‌های کشور را از آن خود کردند.

وی گفت: آمل با وجود در اختیار داشتن هنرستان کشاورزی قطب زیست فناوری دانش‌آموزی در مازندران است که آموزش و پرورش آمل با انیستیو‌پاستور شمال کشور در این بخش تفاهم‌نامه‌ای منعقد کردند.

محمدنسب در پایان گفت: در زمینه مسابقات ربوکاپ دانش‌آموزی هم بیش از 120 ربات در این شهرستان با هم به رقابت پرداختند که علاقه‌مندان از پیش‌دبستانی تا دبیرستان دست‌ساخته‌ها و ربات‌های خود را به نمایش گذاشتند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار