فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام آمادگی اين پليس در ایام اربعين، گفت: پليس کرمانشاه خدمت به زائران حسينی را برای خود يک توفيق الهی می داند.
کد خبر: ۱۳۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 01 December 2015
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام آمادگی اين پليس در ایام اربعين، گفت: پليس کرمانشاه خدمت به زائران حسينی را برای خود يک توفيق الهی می داند.
 
به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار منوچهر امان اللهی در مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، اظهارداشت: فلسفه اصلی قيام امام حسين (ع) امر به معروف و نهي از منکر است. اگر به انجام فريضه امر به معروف و نهی از منکر خود را مسئول بدانيم و در مقابل انحرافات اجتماعی واکنش به موقع و مناسب داشته باشيم، قطعاً شرايط مناسبی در جامعه حاکم خواهد بود.

وی تصريح کرد: پليس با توجه به وظيفه ذاتی خود در بحث امر به معروف و نهي از منکر، در درون سازمان و در جامعه نقش پررنگ تر و حساسی را بر عهده دارد.

اين مقام انتظامی عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در صورتی اثر مطلوب خواهد داشت که به روش صحيح و درستی انجام شود، در غير اين صورت تاثير معکوس و منفی در جامعه خواهد داشت.

سردار امان اللهی با اشاره به اينکه هر انسانی دارای ويژگی ها و استعداد های خاص خود است، گفت: در زمان امر به معروف و نهي از منکر بايد به اين شرايط و موقعيت افراد توجه شود.

اين مقام انتظامی با اشاره به اينکه استان کرمانشاه مسير اصلی حرکت به سمت مرز مهران است، گفت: برنامه ريزی های لازم جهت تامين امنيت زائران حسينی و مراسم اربعين حسينی در شهر کرمانشاه و ساير شهرهای استان به عمل آمد، با عنايت خداوند متعال اين مراسم نيز زير پوشش انتظامی پليس استان، در امنيت و آرامش کامل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پليس کرمانشاه در اين ايام، تاکيد کرد: تمامی امکانات و تجهيزات برای خدمت رسانی در سطح استان بسيج شده، در حال حاضر تمامی نيروها اعم از نيروهای پليس راهور، انتظامی و يگان ويژه تمامی سطح استان را تحت نظر دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، خدمت پليس به زائران و راهيان کربلا را توفيق الهی دانست و گفت: تمامی نيروها به ويژه پليس راه با سعه صدر و حوصله جز در موارد خاص در صورت مواجهه با تخلفات رانندگي با تذکر، ارشاد و راهنمايی برخورد کنند تا مسافران با خاطر خوش از پليس به کنار خانواده های خود بازگردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار