رئیس هیئت هاکی ساری از برگزاری اردوی مشترک تیم ملی هاکی بانوان کشور و هاکی‌بازان ساروی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳ 29 November 2015
سعید رمضان‌پور با بیان اینکه اردوی مشترک تیم ملی هاکی بانوان کشورمان و هاکی‌بازان ساروی به مدت یک هفته در ساری برگزار می‌شود، گفت: این اردو برای آماده‌سازی تیم ملی هاکی بانوان برای مسابقات آسیایی انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اردو تیم ملی بانوان به مدت یک هفته تا 10 آذر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت هاکی ساری از حضور ملی‌پوش ساروی در این مسابقات خبر داد و گفت: در این اردوی مینا اعتقادی دروازبان ملی‌پوش ساروی نیز حضور دارد.

رمضان‌پور با اشاره به حضور حکیمه عبدی و مهدیس غلامی به‌ عنوان دو بازیکن ساروی در تمرینات تیم ملی هاکی بانوان، اظهار کرد: حضور دو بازیکن ساروی در اردوی مشترک تیم ملی به لحاظ بالا رفتن سطح فنی این بازیکنان است.

رئیس هیئت هاکی ساری از حضور خانم‌ها نیلوفر عبدیان به عنوان سرمربی تیم ملی و خانم گشتاسبی به‌عنوان سرپرست تیم ملی هاکی بانوان خبر داد و یادآور شد: مجموعه هیئت هاکی ساری تمام تلاش خود را کرده تا بهترین شکل ممکن میزبان تیم ملی بانوان باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه اعضای تیم ملی بانوان از نحوه میزبانی در ساری رضایت داشته، گفت: برگزاری اردوی تیم ملی بانوان در شهرستان ساری به جهت ایجاد انگیزه در بین جوانان ورزشکار علاقه‌مند به این رشته ورزشی مهیج است.

فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علاس شفیع پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
سلام
خیلی خوشحالم ک خانم‌ مینا اعتقادی عقاب هاکی آسیا در تیم ملی هاکی از دروازه ما حفاظت میکند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار