کد خبر: ۱۳۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 29 November 2015

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه 80 امدادگر جمعیت هلال احمر در برگزاری مانور زلزله 8 آذر مشارکت می‌کنند، گفت: تیم کوهستان جمعیت هلال احمر البرز به منظور انجام عملیات راپل در برخی مدارس استان حضور پیدا می‌کند.

احسان نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور مانور زلزله 8 آذر در استان البرز نیز برگزار می‌شود، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان البرز در برگزاری این مانور حضوری فعال دارد و درصدد است از این طریق بتواند سطح آگاهی دانش‌آموزان را ارتقاء دهد.

وی با بیان اینکه برنامه متمرکز استانی مانور زلزله 8 آذر استان البرز در مدرسه شهید رحیمی واقع در شهرستان فردیس اجرایی می‌شود، افزود: این مراسم با مشارکت همگانی دستگاه‌های امدادی و خدماتی نظیر اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و هلال احمر برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز با تاکید بر اینکه برای برگزاری این مانور در سطح استان البرز در مجموع 8 دستگاه آمبولانس به کارگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: 80 امدادگر جمعیت هلال احمر البرز در برگزاری مانور زلزله 8 آذر مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم کوهستان جمعیت هلال احمر البرز به منظور انجام عملیات راپل در برخی مدارس استان حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: در این مانور نحوه صحیح پناه گیری و خروج صحیح به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

نصیری با اشاره به اینکه این مانور در 8 نقطه استان از جمله شهرستان‌های البرز برگزار می‌شود، گفت: در راستای ارتقا سطح آگاهی دانش‌آموزان در مواقع بروز حوادثی نظیر زلزله، آموزش‌های لازم به این قشر از جامعه ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار