مسئول بسیج رسانه استان قزوین:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های برتر استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 29 November 2015
محمد سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: مطبوعات و اصحاب رسانه امروزه نقش مهم و سازنده‌ای را در تحقق مطالبات مردمی و همچنین ترویج فرهنگ‌های دینی و اعتقادی ایفا می‌کنند در همین راستا جشنواره تیتر برتر مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین برگزار می‌شود.

وی گفت: آثار شاخص و برتر رسانه‌های استان در هفته بسیج جمع‌آوری شده که پس از داوری و بررسی آثار، تیترهای برتر در قابل جشنواره انتخاب می‌شود.

سرباز ترویج فرهنگ بسیج را مهم‌ترین اولویت برنامه‌های اصحاب رسانه دانست و افزود: امروزه مشکلات و چالش‌های بسیاری در جامعه به وجود آمده است که اگر برای آن برنامه‌ریزی نشود در آینده نه چندان دور به مشکل بزرگ برای جامعه تبدیل می‌شود، بنابر این با ترویج فرهنگ بسیج و تفکر ارزشی بسیاری از این مشکلات به صورت ناخودآگاه برطرف شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: نشر و ترویج استکبارستیزی و آزادگی از جمله شاخص‌ترین اهداف بسیج به شمار می‌رود به همین منظور بسیج با توجه به راهبرد‌های مقام معظم رهبری برای ترویج فرهنگ استکبارستیزی برنامه‌ریزی کرده است.

وی با توجه به این موضوع که اطلاع‌رسانی برنامه‌های بسیج و اهداف آن در دستور کار بسیج رسانه استان قزوین قرار گرفته است، تاکید کرد: به منظور اطلاع‌رسانی بهتر و دقیق‌تر به جامعه درباره اهداف و برنامه‌های بسیج رسانه، پایگاه اطلاع‌رسانی مردمی بسیج رسانه استان قزوین راه‌اندازی شده است.

سرباز بیان کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج رسانه استان قزوین در راستای ترویج فرهنگ بسیج و همچنین اطلاع‌رسانی اخبار دفتر مقام معظم رهبری در فضای مجازی استان قزوین برنامه‌ریزی و راه‌اندازی شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار